כמויות עצומות של מידע והעובדה שאנחנו יכולים לבחור לאילו פירסומות להיחשף, אם בכלל, שינו את הדרך שבה עסקים פונים ללקוחות פוטנציאליים. אסטרטגיות שמטרתן למשוך תשומת לב כבר מתקשות למכור מוצרים ושירותים. הקהל שולט פחות או יותר במה שהוא רואה ונחשך אליו בין אם זה במובייל, במחשב הנייח, בטלוויזיה וכדומה. מתודות מיושנות פשוט לא עובדות יותר – כל עסק צריך ללמוד ולהבין מה עובד עכשיו כדי לשדרג את משפך המכירות ולייצר לידים ולקוחות חדשים.
כיום, העסק שלכם צריך להתחבר עם הקהילה האינטרנטית שלכם ולבנות מערכות יחסים בעלות ערך. פשוט לפרסם פוסטים המכילים תמונות ומידע ולקוות שזה מה שימכור זו שיטה שהולכת ודועכת ובשנה הקרובה תתקשה לייצר תגובה שתרצה אתכם.
אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות של היום חייבות לענות על צרכיו של קהל היעד, ולהשתנות במידת הצורך. אספנו עבורכם כמה דברים שכדאי לעשות על מנת לבנות את המותג שלכם ולייצר לידים.
תאמצו גישה חדשה
שיווק חכם במדיה החברתית מתחיל מאסטרטגיה ממוקדת. על מנת לייצר מערכות יחסים בעלות ערך וקשרים משמעותיים עם הקהל שלכם – תעקבו אחרי הצעדים הללו:
-
מודעות למותג –
לכל עסק יש סיפור לחלוק – זה יכול להיות אירוע מסוים שקרה או הכרזה חשובה. אל תתבלבלו בין זה לבין הסטייל הישן של הפרסום שבו אתם מפרסמים במסגרת הסיפור המרגש של המותג שלכם. המטרה כאן היא למשוך אנשים למשהו שבאמת מעניין אותם ולהביא אותו לתשומת ליבם.
קראו עוד במאמר שלנו: “5 יתרונות לפתיחת קבוצת פייסבוק למותג/עסק שלכם”
-
קודם כל, תבנו מערכות יחסים –
צרו משהו בעל ערך בעיניי העוקבים והקהל שלכם מבלי לדרוש שום דבר בתמורה. אם תמשכו אנשים לידע ולאמינות שלכם, הם ירגישו מחויבים לשתף את התוכן שלכם עם אחרים. כמה שתענו יותר על הצרכים של הקהל שלכם, ככה הסיכויים שלכם לבנות קהילה טובה ויציבה, יעלו.
-
תשקיעו בעוקבים החדשים שלכם –
אחרי שיצרתם מותג אמין המספק מידע, תשובות ועונה על צרכיהם של האנשים בקהילה שלכם, יכול להיות שלא תראו תוצאות מיידיות או החזר השקעה כמו שאתם מצפים. מדובר בחלק טבעי בתהליך היות ושיווק במיילים וסרטונים עכשיו חשובים יותר מאי פעם כשמדובר במשיכת תשומת ליבם של הקהל הפוטנציאלי שלכם. תהיו עקביים וסבלניים בתהליך, והמכירות יגיעו.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “ייצור וטיפוח לידים בשנת 2019 – איך לעשות את זה נכון”
-
תכירו את הקהל שלכם –
שימו לב מי הקהל שלכם, במיוחד כשזה מגיע למיקום שלו. תיכנסו לכלי הניהול, הקיימים בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכדומה ותבדקו. חשוב שתשימו לב לפעילות שלכם ולדרך שבה הקהל מגיב אליהם כדי שתוכלו לעשות שינויים במידת הצורך.
ככל שהשיווק מתפתח עם הזמן, במיוחד ברשתות החברתיות, ככה יותר ויותר חשוב לבנות מערכות יחסים אותנטיות ואמינות שיעודדו פרסום ‘מפה לאוזן’. שמירה על קשר עם הלידים והלקוחות שלכם יכול למשוך קהל גדול של עוקבים ולהביא לצמיחה.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: