ייצור לידים באמצעות המדיה החברתית – איך לעשות את זה נכון?

זמן קריאה: 3 דקות

כמויות עצומות של מידע והעובדה שאנחנו יכולים לבחור לאילו פירסומות להיחשף, אם בכלל, שינו את הדרך שבה עסקים פונים ללקוחות פוטנציאליים. אסטרטגיות שמטרתן למשוך תשומת לב כבר מתקשות למכור מוצרים ושירותים. הקהל שולט פחות או יותר במה שהוא רואה ונחשך אליו בין אם זה במובייל, במחשב הנייח, בטלוויזיה וכדומה. מתודות מיושנות פשוט לא עובדות יותר – כל עסק צריך ללמוד ולהבין מה עובד עכשיו כדי לשדרג את משפך המכירות ולייצר לידים ולקוחות חדשים.

כיום, העסק שלכם צריך להתחבר עם הקהילה האינטרנטית שלכם ולבנות מערכות יחסים בעלות ערך. פשוט לפרסם פוסטים המכילים תמונות ומידע ולקוות שזה מה שימכור זו שיטה שהולכת ודועכת ובשנה הקרובה תתקשה לייצר תגובה שתרצה אתכם.

אסטרטגיות שיווקיות ופרסומיות של היום חייבות לענות על צרכיו של קהל היעד, ולהשתנות במידת הצורך. אספנו עבורכם כמה דברים שכדאי לעשות על מנת לבנות את המותג שלכם ולייצר לידים.

תאמצו גישה חדשה

שיווק חכם במדיה החברתית מתחיל מאסטרטגיה ממוקדת. על מנת לייצר מערכות יחסים בעלות ערך וקשרים משמעותיים עם הקהל שלכם – תעקבו אחרי הצעדים הללו:

  • מודעות למותג –

    לכל עסק יש סיפור לחלוק – זה יכול להיות אירוע מסוים שקרה או הכרזה חשובה. אל תתבלבלו בין זה לבין הסטייל הישן של הפרסום שבו אתם מפרסמים במסגרת הסיפור המרגש של המותג שלכם. המטרה כאן היא למשוך אנשים למשהו שבאמת מעניין אותם ולהביא אותו לתשומת ליבם.

קראו עוד במאמר שלנו: “5 יתרונות לפתיחת קבוצת פייסבוק למותג/עסק שלכם”

  • קודם כל, תבנו מערכות יחסים –

    צרו משהו בעל ערך בעיניי העוקבים והקהל שלכם מבלי לדרוש שום דבר בתמורה. אם תמשכו אנשים לידע ולאמינות שלכם, הם ירגישו מחויבים לשתף את התוכן שלכם עם אחרים. כמה שתענו יותר על הצרכים של הקהל שלכם, ככה הסיכויים שלכם לבנות קהילה טובה ויציבה, יעלו.

 

  • תשקיעו בעוקבים החדשים שלכם –

    אחרי שיצרתם מותג אמין המספק מידע, תשובות ועונה על צרכיהם של האנשים בקהילה שלכם, יכול להיות שלא תראו תוצאות מיידיות או החזר השקעה כמו שאתם מצפים. מדובר בחלק טבעי בתהליך היות ושיווק במיילים וסרטונים עכשיו חשובים יותר מאי פעם כשמדובר במשיכת תשומת ליבם של הקהל הפוטנציאלי שלכם. תהיו עקביים וסבלניים בתהליך, והמכירות יגיעו.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “ייצור וטיפוח לידים בשנת 2019 – איך לעשות את זה נכון”

  • תכירו את הקהל שלכם –

    שימו לב מי הקהל שלכם, במיוחד כשזה מגיע למיקום שלו. תיכנסו לכלי הניהול, הקיימים בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכדומה ותבדקו. חשוב שתשימו לב לפעילות שלכם ולדרך שבה הקהל מגיב אליהם כדי שתוכלו לעשות שינויים במידת הצורך.

ככל שהשיווק מתפתח עם הזמן, במיוחד ברשתות החברתיות, ככה יותר ויותר חשוב לבנות מערכות יחסים אותנטיות ואמינות שיעודדו פרסום ‘מפה לאוזן’. שמירה על קשר עם הלידים והלקוחות שלכם יכול למשוך קהל גדול של עוקבים ולהביא לצמיחה.

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן