שיווק באינטרנט
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח
זמן קריאה: 5 דקותברוכים הבאים למאמר השני במדריך המלא לפרסום בגוגל. במאמר הזה נראה מה הן מילות מפתח ולמה הן חשובות בכלל במודל ה- PPC. בקמפיין גוגל הכל

המדריך המלא לפרסום בגוגל – מה זה PPC
זמן קריאה: 6 דקותבין אם שמעתם קצת על PPC ואתם סקרנים לדעת עוד או שאתם יודעים שאתם רוצים להשתמש ב- PPC על מנת לקדם את העסק שלכם אבל

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – טיפוח לידים
זמן קריאה: 5 דקותעד עכשיו ראינו איך פותחים קמפיין לידים, ממגנט הלידים דרך דף הנחיתה ועד המודעות המזרימות תנועה לדף דרך הפייסבוק. אבל רגע.. אני מניח שאתם רוצים

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – תנועה לדף הנחיתה
זמן קריאה: 6 דקותיצירת תנועה לדף הנחיתה שלכם דרך הפייסבוק אחרי שהקמנו את דף הנחיתה שלנו, צריך להבין איך לייצר תנועה אליו. הפייסבוק הוא כלי מעולה לכך ובשיל

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – דף נחיתה
זמן קריאה: 4 דקותאחרי שבמאמרים הקודמים ראינו למה לידים כל כך חשובים ובדקנו סוגים שונים של מגנטי לידים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם. הגיע הזמן לבנות עמוד נחיתה

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – יצירת מגנט לידים
זמן קריאה: 4 דקותמגנט לידים הוא למעשה כל דבר שהלקוחות שלכם יתעניינו בו ויראו בו כבעל ערך מוסף. להציע משהו בחינם ללקוחות יכול להועיל מאוד לעסק שלכם, כולם

המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – מבוא
זמן קריאה: 3 דקותכל העסקים מאז ומעולם התבססו ונשמו בזכות לקוחות חדשים המגיעים כל הזמן לעסק, לקוחות המעוניינים במוצרים או בשירות שיש לעסק להציע. בעידן הדיגיטלי של היום,

ארבעה כללים לאסטרטגיה מנצחת לפרסום בפייסבוק
זמן קריאה: 5 דקותנכון לאפריל 2017, יותר מ-5 מיליון עסקים פרסמו בפייסבוק בכל חודש. זה הרבה יותר מ-3 מיליון שפרסמו בפייסבוק בחודש מרץ 2016. אם אתם רוצים שהעסק

העדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017
זמן קריאה: 4 דקותהעדכונים האחרונים של פייסבוק לשנת 2017 עוד שנה נגמרה לה מהר מדי, ותודות לפייסבוק, הפרסום בפייסבוק הופך קל ויעיל יותר בעזרת העדכונים האחרונים שהתווספו לרשת

איך ומתי יוצגו המודעות – אופטימיזציה נכונה לקמפיין הפייסבוק שלכם
זמן קריאה: 6 דקותאיפה המודעות שלי? המטרה של כל מפרסם, בין אם בדיגיטל או במדיות אחרות הנה להשיג כמה שיותר תוצאות בעלות כמה שיותר נמוכה. הפרסום בפייסבוק מקנה

לשלם פחות ולקבל יותר בעזרת אופטימיזציה לקמפיין הפייסבוק שלכם
זמן קריאה: 7 דקות הפרסום בפייסבוק יכול להיות כלי בלעדי וחזק מאוד בקידום של העסק, בעיקר בגלל האפשרויות הרבות שמערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכם לשנות ולהתאים את

פרסום בפייסבוק – איך לבחור את קהל היעד?
זמן קריאה: 4 דקותהתחלת הקמפיין – מי קהל היעד שלי? מציאת קהל היעד הנכון הוא אחד הדברים הכי חשובים בניהול קמפיין מודעות טוב בפייסבוק. אפשרויות מיקוד הקהל בפייסבוק

איך לבחור את המטרה הנכונה עבור קמפיין הפייסבוק שלכם
זמן קריאה: 6 דקותמה המטרה שלך? הדבר הראשון שיש לעשות כשניגשים לפתוח קמפיין מודעות בפייסבוק הוא לבחור את מטרת הקמפיין, למעשה, בחירת מטרת הקמפיין קובעת מבחינת פייסבוק את

כמה יעילות המודעות בקמפיין שלכם בפייסבוק
זמן קריאה: 6 דקותבדיקת המודעות בקמפיין הפרסום שלכם הוא חלק חשוב וקריטי להצלחה של קמפיין בפייסבוק. הבדיקה חייבת להעשות באופן קבוע במהלך חיי הקמפיין על מנת להוציא את

5 יתרונות לאופטימיזציה נכונה של קמפיינים בפייסבוק
זמן קריאה: 4 דקותקמפיינים בפייסבוק יכולים להועיל מאוד לעסק שלכם, לקדם אותו להביא עוד לקוחות חדשים. מעבר להקמת עמוד פייסבוק והרצת קמפיינים, חשוב לדעת איך ולמה צריך תמיד

לפני שמתחילים בפרסום, מבינים את קהל היעד
זמן קריאה: 4 דקות אחד הדברים הכי חשובים והכי קשים לעשות בשוק הדיגיטלי והכל כך פתוח של היום הוא להבין מה לעשות עם העסק שלי ואיך לקדם

כלי עבודה לשיווק בדיגיטל
זמן קריאה: 4 דקותכל אחד שעובד היום בדיגיטל יודע שאין מצב להסתדר בעולם המורכב הזה ללא כלים במאפשרים ניווט ומעקב אחרי העבודה. כלים המאפשרים ניתוח מעמיק ושיפור העבודה

רימרקטינג – כי דלת שנסגרה לא תמיד נעולה!
זמן קריאה: 3 דקותרימרקטינג היא אחת השיטות הכי מתוחכמות בעולם השיווק הדיגיטלי העכשווי. מדובר בתוצר של אלגוריתמים מורכבים וכמעט בלתי נראים שמאפשרים לספקים שונים להציע לכם מוצר או

מהם הפרמטרים המשפיעים על מחיר הליד
זמן קריאה: 3 דקותבניית קמפיין פרסומי שמטרתו היא איסוף לידים זהו תהליך לא פשוט שדורש מיומנות גבוהה של החברה המספקת את הפרסום, השיווק וגם מדידת התוצאות. באופן טבעי,

כללים בסיסיים לעמוד נחיתה מנצח
זמן קריאה: 3 דקותדף נחיתה הנו עמוד המיועד בדרך כלל לשיווק מהיר של מוצר/שירות מסוים או לטובת בניית רשימות תפוצה שעמן ניתן לקדם את העסק. ישנם סוגים שונים

כיצד מתנות יעזרו לקדם את העסק שלך?
זמן קריאה: 3 דקותרשימות תפוצה הנן חלק קריטי מתכנית השיווק של כל עסק כיום. בין אם מדובר ברשת מזון גדולה, חנות מחשבים, קופת חולים כלשהי, רשתות בגדים או