4 טיפים שיעזרו לכם להתאים את השיווק הדיגיטלי שלכם לדור ה-Z

זמן קריאה: 4 דקות

במשך שנים, משווקים השקיעו את רוב תשומת הלב שלהם בדור המילניום, דור ה-Y. אבל, ככל שאנחנו נכנסים יותר לעומקה של המאה ה-21, דור חדש של צרכנים עומד לתפוס מקום פעיל וחשוב בחברה: דור ה-Z.

מה זה דור ה-Z?

מי שנולד בין השנים 1997 ו-2012 נחשבים כשייכים לדור ה-Z. מחקרים מראים כי הדור הזה יהווה כ-40% מכל הצרכנים בעולם עד שנת 2020 וכל 40 האחוזים הללו יהיו בעלי כוח קנייה שיעמוד על יותר מ-200 מיליארד דולר – הרבה יותר מדור המילניום והדורות שלפניו.

למרות העובדה שבני דור המילניום נחשבים חלוצים בעולם הדיגיטל, בני דור ה-Z יהיו בעלי הבית בעתיד מכיוון שהם נולדו לתוך זה – מכשירים חכמים והאינטרנט המהיר היה חלק מחייהם מהרגע שהם זוכרים את עצמם, עולם שלם של מידע הונח להם בקצות האצבעות מגיל קטן. לכן, התרבות הצרכנית שלהם תהיה שונה, הם יהיו בעלי העדפות אחרות מה שיעלה בפני משווקים אתגרים חדשים.

4 טיפים שיעזרו לכם לשפר את האסטרטגיה השיווקית שלכם ולהכין אותה לקראת דור ה-Z

הדור החדש נחשב כבעל פוטנציאל עצום מבחינת כוח הקנייה שלו, לכן חשוב שהאסטרטגיות השיווקיות שלכם יתאימו לדור החדש ויישארו רלוונטיות עבורו.

אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות אסטרטגיות שיווקיות שיתאימו בדיוק עבור דור ה-Z:

  1. קודם כל – תדאגו שהאתר שלכם מותאם למובייל

דור ה-Z, שנולד לתוך עולם מלא במכשירים חכמים, מן הסתם נמצא בעיקר במובייל. למעשה, מחקרים מראים כי 45% מהמתבגרים משתמשים באינטרנט רוב הזמן והשימוש הזה נעשה בעיקר במובייל.

יחד עם זאת, משווקים צריכים ליישם אסטרטגיה שבה יש העדפה למובייל למען הדור הצעיר יותר. זה כולל שינוי התוכן והצבתו בצורה כזאת שתבטיח כי האתר נטען כמה שיותר מהר ומגיב בצורה המתאימה למובייל.

 

למידע נוסף, כנסו למאמר שלנו: ייצור לידים באמצעות שיווק במובייל: איך לעשות את זה נכון?

 

  1. תדאגו שיש לכם תוכן כיפי ומקורי

מחקרים הראו שבהשוואה לבני דור המילניום, אלה מדור ה-Z מעדיפים להשתמש ברשתות החברתיות לצרכי בידור והנאה ולאו דווקא לשמירה על קשר עם חברים ומשפחה. בנוסף, בעידן השיווק הדיגיטלי שבו המשתמשים מופצצים במודעות והלייקים נמצאים בכל מקום, בני הדור המדובר לא אוהבים כל כך כשמותגים מתפרצים למרחב שלהם. האמת היא שבגלל שהטכנולוגיה כל כך משולבת בחייהם של דור ה-Z, הם יודעים בקלות מאוד איך לתמרן ולברוח ממודעות פרסומיות.

לכן זה הכרחי שמותגים ייצרו תוכן שהוא לא רק כיפי ומבדר אלא גם מצליח להתבלט בין אלפי המודעות אליהן אנחנו נחשפים מדי יום. תכוונו להגיע לקהל שלכם בצורה אורגנית על ידי יצירת תוכן איכותי המדבר בטונים של העסק שלכם.

 

קראו עוד במאמר שלנו: איך תוכן מעולה יכול לעזור לכם לייצר לידים חדשים

  1. תתמקדו באינסטגרם וסנאפצ’ט

הרשתות החברתיות תופסות מקום עצום בחייהם של בני דור ה-Z, אבל ההעדפות שלהם שונות מאוד מהרשתות החברתיות הענקיות של היום. מחקרים מראים כי בני הדור מעדיפים להשתמש ברשתות פרטיות ואנונימיות כמו אינסטגרם וסנאפצ’ט על פני פייסבוק וטוויטר.

בנוסף, קיימת העדפה לתוכן מהיר וקצר כמו הסטורי באינסטגרם למשל שנעלם אחרי 24 שעות. לכן, חשוב שמותגים יראו ספונטניות ויאמצו גישה פחות פורמלית באמצעות האינסטגרם והסנאפצ’ט. עדיף גם לעשות אפיונים שונים של הלקוחות הפוטנציאלים על מנת לייצר תוכן מדויק יותר.

 

  1. תנסו לפרסם באמצעות מובילי דעה

בני דור המילניום נוטים לעקוב ולבוא במגע ישיר עם המותגים השונים שהם אוהבים. בני דור ה-Z הם ההפך הגמור. הם מייחסים יותר משקל לדעתם של מובילי דעת הקהל השונים והם ללא ספק מעדיפים לראות אנשים רגילים ולא מפורסמים בפרסומות.

על מנת ליישם את הדברים באסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלכם, חשוב שמותגים ימצאו את מובילי הדעה הנכונים שיחלקו עם המותג שלכם ערכים וחזון. זה גם חיוני לתת למובילי הדעה את החופש ליצור את התוכן כמו שהם מוצאים לנכון, כדי לא לפגוע באמינות שלהם. אחרי הכל, יש להם קהל מטורגט ונאמן שאוהב את התוכן שהם יוצרים.

לסיכום – הנוף הדיגיטלי נמצא בשינוי מתמיד, הוא תמיד מתפתח וכך גם ההעדפות של הקהלים השונים. לכן חשוב תמיד להישאר בחזית ולדעת לעשות את השינויים המתאימים כדי להגיע לקהל בדרך הטובה ביותר ולייצר לידים ולקוחות חדשים.

 

קראו עוד במאמרים שלנו:

ייצור וטיפוח לידים בשנת 2019 – איך לעשות את זה נכון

7 טיפים שייעזרו לכם לבנות אסטרטגיית ייצור לידים מוצלחת

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן