המדיה החברתית לא מפסיקה להשתנות אף פעם, ובלי אסטרטגיה גמישה וברורה, לא תוכלו לנצל את מלוא הפוטנציאל הטמון בפלטפורמות השונות לטובת העסק שלכם. בשנת 2021, לא מדובר רק במה שעשיתם בעבר, חשוב שתדעו לקחת אסטרטגיות ישנות שאולי עבדו פחות טוב ולחדד אותן על מנת שיעבדו כמו שצריך.
בעזרת התנסות בפלטפורמות חדשות, תוכלו להבין טוב יותר מה בדיוק הלקוחות שלכם רוצים ולהשתמש במידע שאתם אוספים כדי למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עברו העסק שלכם.
אספנו עבורכם 4 דברים שאתם חייבים לנסות בשנת 2021:
צ’אטבוטים
שימוש בבוטים לצ’אט יעזרו לכם בסופו של דבר ויחסכו לכם המון זמן בזכות המעבר לתהליך אוטומציה בכל מה שקשור למענה על שאלות, עידוד מכירות וכיוון לקוחות למוצרים מסויים שהם רוצים, הענקת תמיכה ושירות לקוחות מותאם אישית. הוספת הבוטים הללו לאסטרטגיה שלכם ברשתות החברתית רק יעזור לכם במיוחד אם אתם יודעים כבר את מהטרה הסופית של כל הפעילות החברתית שלכם. זכרו לוודא שאתם מתמקדים במטרות שלכם בזמן השימוש בצ’אטבוט, כמה שתהיו יותר מכווני מטרה, ככה התוצאות יהיו טובות יותר.
כנסו לקרוא עוד על בוטים בכלל ועל צ’אטבוט לפייסבוק בפרט במאמר שלנו:
“איך ליצור צ’אטבוט למסנג’ר של פייסבוק שיעזור לקידום העסק שלכם”.
התאמה אישית
אין ספק שברשתות החברתיות, אנשים מגיבים הכי טוב לאנשים אחרים ואם תמשמשו באינטראקציות הללו בכל הפלטפורמות שבהם אתם פעילים, תגלו שהקהל שלכם יהפוך להרבה יותר רספונסיבי. תגובות, לייקים ואינטראקציה כללית עם הקהל שלכם יראה להם שלעסק שלכם באמת אכפת ממה שהקהל חושב ורוצה. שיתוף תמונות של הצוות שלכם, עידוד הלקוחות שלכם להראות את המוצרים שלכם על ידי תיוג – יעזרו לכם מאוד בבניית מוניטין עם כל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. הם ירגישו חיבור חזק אליכם ואל המוצרים שלכם מבלי בכלל להשתמש במוצר שלכם.
תוכן מדויק
אל תיצרו תוכן סתם, הבנה עמוקה של התוכן שהקהל שלכם אוהב הכי הרבה תעזור לכם מאוד גם בתכנון וגם ביצירת התוכן. אם אתם כותבים דברים פשוט בשביל ליצור תוכן, הלקוחות שלכם לא ימצאו בזה כל עניין ויפסיקו את המגע אתכם. תבדקו מה הטרנדים העכשוויים בתעשייה שלכם ותכתבו תוכן יצירתי, מעניין ומקורי. תחשבו על תוכן שהוא לא תלוי בשום זמן, כזה שהקהל שלכם יוכל להמשיך לשתף גם חודשים קדימה.
לקריאה נוספת בכל הקשור לתוכן נכון, כנסו למאמרים הבאים:
ייצור לידים – “איך תוכן מעולה יכול לעזור לכם לייצר לידים חדשים”
פרסום בפייסבוק – “7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק”
“שיווק באמצעות תוכן – הדור הבא של הפרסום הדיגיטלי”
ביקורות
אין מישהו שלא מודע לחשיבותן של ביקורות חיוביות, הבעיה היא שישנם עסקים ששוכחים לפרסם את סיפורי ההצלחה הללו מהלקוחות המאוד מרוצים שלהם. הדבר הראשון שאנשים עושים לפני שהם רוכשים מוצר או שירות זה לבדוק את הביקורות כדי לראות אילו בעיות עלולות לצוץ בדרך כלל. אם תשתפו ביקורות חיוביות, תוכלו להתחבר ביתר קלות ללקוחות חדשים.
השיווק ברשתות החברתיות נמצא בשינוי מתמיד לכן כל עסק חייב להשתנות ולהסתגל גם כן. אם תשלבו את האסטרטגיות הנ”ל בתוכניות שלכם, תוכלו לייצר יתרון משמעותי על המתחרים.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: