4 כלים שאתם חייבים לשים לב אליהם בפרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 3 דקות

כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, אנשים נוטים להראות את הרגשות, תחומי עניין, ספרים שהם לא קראו, תחביבים שהם עומדים לפצוח בהם ועוד.

המשתמש הממוצע בפייסבוק עושה לייק ל-20 עמודים, כשרובם מתבססים על תחומי עניין מסוימים שיש למשתמש הזה. בעזרת קמפיין מודעות בפייסבוק, המידע הזה קיים בידיו של המפרסם, רק שלפעמים קשה למצוא אותו.

שימו לב לכלים והטיפים שיעזרו לכם להבין איך לשלב את הכלים הללו בקמפיין הבא שלכם בפרסום בפייסבוק.

טרגוט על סמך התנהגות

המשתמשים בפייסבוק הם יותר מאוסף של אנשים המחולקים לגיל, מגדר ומיקום. הם חיים, נושמים, עוקבים אחרי טרנדים ומשתפים המון מידע על ההעדפות שלהם ברשת. שימוש בתחומי עניין והתנהגות נותנים למשווקים מידע על ההעדפות של המשתמשים מה שמהווה כלי פרסומי חזק יותר מכל דבר אחר. מהנקודה הזו, כלומר אחרי שהוספתם את תחומי העניין של הקהל שלכם לקמפיין, אתם יכולים לחדד עוד יותר את הטרגוט בתחומי עניין נוספים, סוג עבודה, רמת הכנסה והשכלה ועוד.

כנסו לקרוא עוד בנושא במאמר שלנו: “המדריך המלא לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט“.

שלמו רק כשאנשים רואים את הסרטונים שלכם

בפרסום בפייסבוק, קיימת אפשרות שבה מפרסמים משלמים כסף אך ורק אם סרטון שיווקי שהם פרסמו נצפה במשך יותר מ-10 שניות. בנוסף ליתרונות שיש לפלטפורמה בהפצה ויצירת תוכן, האפשרות הזו מונעת בזבוז של כסף כשאנשים גוללים במהרה בפיד שלהם.

משהו קטן על ריטרגטינג

אם אנשים רואים 10 שניות או יותר מהסרטון שלכם בפייסבוק, זה רק הגיוני להניח שהם מתעניינים במוצר או בשירות שאתם מציעים. על ידי יצירת קהל מותאם אישית על סמך הזמן שהאנשים בילו בצפייה בסרטון שלכם, אתם יכולים לקבץ את אותם הלקוחות שרוצים לבוא במגע עם העסק שלכם בפייסבוק. לאחר מכן, אתם יכולים לפנות לאותם לקוחות ש:

  1. יודעים שהעסק שלכם קיים
  2. הביעו עניין דרך צפייה בסרטון שלכם
  3. הם הראו כוונה מסוימת ולכן הסיכויים שהם יהפכו ללקוחות משלמים, גדולים יותר.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“3 אסטרטגיות ריטרגטינג שאתם חייבים לנסות בפרסום בפייסבוק”

“פרסום בפייסבוק – 3 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם”.

תפנו לנשואים טריים

זוכרים שאמרנו שאנשים אוהבים לשתף מידע על עצמם? אז אנשים אוהבים עוד יותר לשתף אירועים גדולים מהחיים שלהם כמו ‘ירידה במשקל’ ו-‘חתונה’, ‘אירוסין’ ו-‘נשיקה ראשונה’. כמה שהנתונים הללו שימושיים, פייסבוק הולכים צעד אחד רחוק יותר ומאפשרים עוד מגוון של אירועים.

לדוגמא, מסעדה מסוימת תרצה לפנות לזוגות במערכת יחסים חדשה יחסית – אלו למעשה אנשים המחפשים מקומות חדשים לבלות בהם.

לידים בשתי הקלקות

מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק עשו מהפכה של ממש בעולם ייצור הלידים. בדיוק כמו שהדפדפן שומר נתונים עליכם בכדי שלא תצטרכו למלא מחדש כל פעם את הנתונים שלכם בכל אתר, מודעות הלידים בפייסבוק ממלאות את הטפסים באופן אוטומטי על סמך מידע הקיים בחשבונו של המשתמש, ככה שלא רק שהמשתמש לא צריך לצאת מהפלטפורמה בכדי למלא טופס, הוא גם מגיע מוכן עבורו, כל שהוא צריך לעשות זה לשלוח.

קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:

“כל מה שצריך לדעת על מודעות לידים בפרסום בפייסבוק”

“3 טיפים למודעות לידים מוצלחות בפרסום בפייסבוק”.

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקותבמאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקותמפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקותאם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן