5 סיבות לתת למשרד פרסום לעשות את העבודה בשבילכם

שיווק הוא מן הסתם חלק קריטי ובלתי נפרד מאסטרטגיה של כל עסק. זה מה שמסובב את הגלגלים ומניע את החברת למכירות והצלחות. עבור עסקים קטנים, שיווק חשוב על מנת להכריז שהחברה קיימת, להראות מה היא עושה ולגבש זהות מסוימת. בלי אסטרטגיה שיווקית חזקה, החברה שלכם עלולה לסבול בעולם התחרותי של היום.

אם יש לכם עסק שחווה את אחד מהדברים הבאים, אלו עלולים להיות סימנים שאתם צריכים קצת עזרה ממשרד פרסום.

  1. חוסר בכספים לצירוף אנשים חדשים לעסק שלכם

לעיתים קרובות עסקים קטנים מתקשים להוסיף עובדים חדשים, לא בגלל שאין מספיק מועמדים מתאימים, אלא בגלל שהתקציב פשוט לא מאפשר את זה. הוספת צוות שיווק כחלק מסגל העובדים יכול להיות עניין יקר מאוד, במיוחד אם מבינים שאי אפשר לקחת בן אדם שיעשה מספר משימות שונות המצריכות מספר אנשים.

כשאתם שוכרים את שירותיו של משרד פרסום, לא תצטרכו לדאוג מתשלום משכורות, הטבות לעובדים, וכלים שיווקיים יקרים. מה גם ששכירת שירותיו של משרד פרסום זה לא עניין יקר כמו שאתם מדמיינים, למעשה, זה בסופו של דבר יהפוך למועיל מאוד עבורכם. עבור סטרטאפים למשל, כל הורדה בעלויות תפעוליות מתקבלת בברכה.

 

קראו עוד במאמר שלנו:

"עיצוב אתרים וקמפיין שיווקי: על מה אתם משלמים בכלל?"

 

  1. אין זמן לפנות עבור שיווק נכון

שיווק זו לא משימה שאתם יכולים פשוט לעשות כמה דקות כל יום ולשכוח מזה. בעלי עסקים קטנים לעיתים מתקשים בחלוקת הזמן שלהם והניסיון לעשות המון משימות שונות ומגוונות.

פנייה למשרד פרסום תיתן לכם בחזרה את הזמן שהוצאתם על עשייה של פונקציות חשובות עבור העסק שלכם. בנוסף, משרד פרסום הוא בעל גישה לכלים שיווקיים ברמה הגבוהה ביותר. גישה לכלים הללו שעוזרים בניהול אסטרטגיות שונות, בין אם מדובר בפרסום בפייסבוק, ייצור לידים או ייעול האתר שלכם, והעובדה שהשיווק יעבור לאנשים בעלי ניסיון למעשה יגדיל את הפרודוקטיביות, היעילות והביצועים שלכם בעסק.

 

קראו עוד במאמר שלנו:

"10 שאלות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם פונים לחברה לבניית אתרים"

  1. חוסר בניסיון ומומחיות בתחום

שיווק הוא יכולת המשתפרת עם הזמן והניסיון. אם אתם חדשים בתחום, שיווק יכול להיות מאוד קשה. הוספת משווקים מומחים לצוות שלכם יביא למצב שאתם משלמים משכורות גבוהות מאוד, מה גם שכנראה משווקים לא מהשורה הראשונה גם ידרשו משכורות שכרגע אתם מעדיפים לא לשלם.

סוכנויות פרסום מצוידות במשווקים שהם מומחים בתחומים שיווקיים שונים ואיתם מגיעות שנים של ניסיון יקרות ערך. אתם מקבלים למעשה גישה לצוות של שלם של מומחי שיווק. סוכנויות יכולים לספק לכם אנשים שיטפלו בקידום האורגני שלכם, קמפיינים בגוגל, קמפיינים בפייסבוק, פיתוח תוכן ושיווק בפועל, מדיה חברתית ועוד הרבה.

עם המומחיות שלהם מגיעות גם שנים של ניסיון, מה שאומר שהם יודעים כבר מה עובד ומה לא בתעשייה שאתם נמצאים בה, מה שיחסוך לחברה שלכם כסף בבדיקות והתנסויות.

 

קראו עוד במאמר שלנו:

"על מי אתם סומכים עם העסק שלכם?"

  1. הניסיונות השיווקיים שלכם בעבר לא צלחו

אם האסטרטגיה השיווקית שהשתמשתם בה עד עכשיו לא מספקת תוצאות טובות ואין לכם מושג איך לייעל אותה, יכול להיות שהגיע הזמן לבקש עזרה ממשרד פרסום מקצועי. עסקים לפעמים נתקעים במחשבה שאומרת "תמיד עשינו את זה בדרך הזו" וקשה לפעמים לראות את הדברים כמו שצריך אם לא מסתכלים עליהם מבחוץ.

סוכנויות פרסום יספקו לכם נקודת מבט חדשה על האסטרטגיה הנוכחית שלכם. ככה תקבלו ניתוח אובייקטיבי של הקמפיינים הנוכחיים שלכם ותוכלו בעזרתם להבין איך לשפר את האסטרטגיה ולשווק את העסק בצורה טובה יותר.

  1. המכירות בירידה

ירידה במכירות אמורה להעלות דגל אדום בכל עסק, במיוחד אם מדובר במשהו מתמשך. הלידים שלכם יכולים להיות לא טובים או שיכול להיות שאתם בכלל לא מייצרים לידים. אם אתם לא רואים עלייה במכירות והאסטרטגיה הנוכחית שלכם לא ממירה, יכול להיות שהגיע הזמן לקבל עזרה ממקצוענים.

סיכום

סוכנות פרסום יכולה לעזור לכם לעשות מהפכה של ממש במאמצים השיווקיים שלכם. עם צוות של מומחים בשיווק שיכולים לנתח, לפקח וליישם את האסטרטגיה השיווקית שלכם, המכירות שלכם יחזרו לעצמן מהר מאוד.

קראו עוד במאמרים שלנו:

"האם עסק קטן צריך אסטרטגיית שיווק דיגיטלי"

"מוציאים המון כסף על ייצור לידים? ככה תפיקו מהם את המקסימום"

"6 סיבות לתת למשרד פרסום דיגיטלי לעשות את העבודה בשבילכם"

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: