6 טיפים שיעזרו לכם למקסם את התקציב שלכם בפרסום בפייסבוק

הסיכויים הם, שאם אתם קוראים את זה, אתם בעלי עסקים או אחראים על פרסום בעסק כלשהו ואתם מחפשים ללמוד איך להשתמש בפרסום בפייסבוק בצורה האפקטיבית ביותר.

יכול להיות שכבר הוצאתם כסף על הפרסום בפייסבוק, אבל אף פעם לא קיבלתם את התוצאות שחיפשתם.

במאמר הזה, אנחנו הולכים לראות 6 טיפים לפרסום בפייסבוק שיעזרו לכם להוציא את המרב מהתקציב שלכם.

מה האסטרטגיה שלכם לפרסום בפייסבוק

דבר ראשון, חשוב שתהיה לכם אסטרטגיה, היא לא חייבת להיות גדולה או מורכבת, אבל היא חייבת להיות שם. יכול להיות שאתם לא יודעים בכלל למה הכוונה באסטרטגיה או איך נראית אחת כזאת. אם זה המצב, פשוט תשאלו את עצמכם – מה אתם רוצים להשיג באמצעות הפרסום בפייסבוק?

תהיו ספציפיים בתשובה שלכם. האסטרטגיה שלכם תתבסס על מה שאתם מנסים להשיג. ברוב המקרים, עבור עסקים קטנים, שימוש בפרסום בפייסבוק נעשה על מנת למכור יותר מהמוצר או השירות שהעסק מספק.

אתם צריכים לחשוב על אילו צעדים אנשים צריכים לעשות ממצב שהם לא מכירים אתכם ואת העסק שלכם ועד הרגע שבו הם הופכים להיות לקוחות משלמים. איך התהליך הזה נראה בחיים האמתיים? ואיך אתם יכולים לחקות את התהליך הזה ולתרגם אותו לעולם הדיגיטלי בפייסבוק?

אחרי שהבנתם מה בדיוק אתם רוצים שיקרה, הגיע הזמן לעבור לשלבים הבאים.

מספרים ועוד קצת מספרים

פייסבוק זה משחק אחד גדול של מספרים.

על מנת לבנות אסטרטגיה מוצלחת בפרסום בפייסבוק עליכם להבין:

  • כמה אתם מוכנים לשלם על מנת לקבל לקוח חדש?
  • מה הערך של לקוח עבורכם לאורך כל תקופתו כלקוח שלכם?
  • כמה אתם מוכנים לשלם עבור כל ליד חדש?

אם מעולם לא ייצרתם תנועה דרך פרסום ממומן, לא תדעו כמה לשלם, אבל חשוב שתריצו מודעות בהתחלה , תראו מה המספרים אומרים ותעשו שינויים והתאמות לאחר שיהיו לכם תוצאות כלשהן.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו: "פרסום בפייסבוק: שאלות לשאול את עצמכם לפני שאתם יוצאים לדרך".

תשתמשו בפיקסל של פייסבוק

הפיקסל של פייסבוק הוא למעשה פיסת קוד שאתם יכולים להתקין באתר שלכם (בחינם). למעשה, אתם חייבים להתקין את הכלי הזה באתר שלכם אם אתם מתכננים להוציא כסף על פרסום בפייסבוק.

פייסבוק מתארים את הפיקסל ככה: "כלי אנליטי המאפשר לכם למדוד את האפקטיביות של הפרסום שלכם על ידי הבנתם הפעולות שמבקרים נוקטים באתר שלכם".

הפיקסל מאפשר לכם בין היתר:

  • לבנות קהלים לריטרגטינג.
  • לבצע אופטימיזציה למודעות פייסבוק שלכם.
  • לעקוב אחרי הביצועים של המודעות שלכם.

אתם יכולים ללמוד כל מה שתרצו על הפיקסל של פייסבוק במאמר שלנו: "אופטימיזציה בעזרת הפיקסל של פייסבוק – מה זה ואיך משתמשים?".

קהלים מותאמים

קהל מותאם הינו למעשה אפשרות טרגוט המאפשרת לכם לטרגט קהל של אנשים שכבר באו במגע עם העסק שלכם.

קהל מותאם נותן לכם את הפשרות להפנות את המודעות שלכם לאנשים שכבר יצרו אינטראקציה כלשהי עם העסק שלכם.

לדוגמה, אם מישהו ביקר באתר שלכם, אתם יכולים לטרגט אותו מחדש במודעת פייסבוק. אתם יכולים גם להעלות לפייסבוק את רשימת הדיוור שלכם ולפנות גם אליהם. מדובר בכלי חזק מאוד בגלל שהאנשים שאתם פונים אליהם, כבר יודעים מי אתם ואולי אפילו כבר סומכים עליכם, מה שאומר שיש סיכויים טובים יותר שהם יצרו אינטראקציה כשתפנו מודעות פייסבוק ישירות אליהם.

קראו עוד על קהלים וטרגוט במאמר שלנו: "המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק - קהלים וטרגוט".

תוכן, תוכן, תוכן

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנחנו רואים שעסקים עושים כשהם מתחילים לפרסם בפייסבוק זה הניסיון המידי למכור משהו. הם יצרו מודעה המזמינה אנשים לקנות מהם משהו, יזרקו עליה קצת כסף על מנת שאנשים שמעולם לא שמעו על העסק שלכם, אולי יקנו מהם.

למה שלמישהו יהיה אכפת?

כשמפרסמים לאנשים שלא שמעו על העסק מעולם, לא אכפת להם מי העסק או מה יש לו להגיד. אם תנסו למכור להם, זה אותו הדבר כמו לעמוד ברחוב ולבקש מאדם זר שיקנה מכם משהו. סביר מאוד שזה לא יעבוד.

במקום, אתם צריכים להתרכז ביצירת תוכן איכותי שהקהל שלכם ימצא בו ערך. פייסבוק רוצים שהתוכן שלכם יהיה מבדר ואינפורמטיבי. הפרסומות החזקות ביותר בפייסבוק הן אלה שכלל לא נראות כמו פרסומות.

אתם חייבים לגרום לקהל שלכם להסתכל על המודעות שלכם ותוכלו לעשות את זה רק על ידי יצירת תוכן איכותי המקנה להם ערך כל שהוא ועוזר להם בחיים.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו: "7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק".

תכירו את הלקוח שלכם

דבר אחרון, חשוב שתכירו ותבינו מי הלקוח שלכם. אפשרויות הטרגוט בפייסבוק הן שהופכות את הפלטפורמה לכלי שיווקי כל כך חזק. אין שום פלטפורמה אחרת שמאפשרת העברת מסר לקהל כל כך ממוקד.

אבל, מדובר באחד הדברים שהכי קשה ליישם – ישנן כל כך הרבה אפשרויות כשאתם רוצים לפרסם בפייסבוק שאתם עלולים ללכת לאיבוד בים של תחומי עניין ונתונים דמוגרפיים.

אם אתם יודעים בדיוק מי הלקוח שלכם: איפה הוא גר, בן כמה הוא, מה הוא אוהב לעשות, איך המשפחה שלו נראית, העבודה שלו, הכנסה, מערכות יחסים וכדומה. יהיה לכם הרבה יותר קל לעקוב אחרי אותם אנשים ולפרסם ישירות להם, כמה שיותר מידע, ככה תהיו יותר מדויקים.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו: "האסטרטגיה השיווקית שלכם לא תעבוד בלי השלב הזה".

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים: