כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק, אנשים נוטים להראות את הרגשות, תחומי עניין, ספרים שהם לא קראו, תחביבים שהם עומדים לפצוח בהם ועוד.
המשתמש הממוצע בפייסבוק עושה לייק ל-20 עמודים, כשרובם מתבססים על תחומי עניין מסוימים שיש למשתמש הזה. בעזרת קמפיין מודעות בפייסבוק, המידע הזה קיים בידיו של המפרסם, רק שלפעמים קשה למצוא אותו.
שימו לב לכלים והטיפים שיעזרו לכם להבין איך לשלב את הכלים הללו בקמפיין הבא שלכם בפרסום בפייסבוק.
טרגוט על סמך התנהגות
המשתמשים בפייסבוק הם יותר מאוסף של אנשים המחולקים לגיל, מגדר ומיקום. הם חיים, נושמים, עוקבים אחרי טרנדים ומשתפים המון מידע על ההעדפות שלהם ברשת. שימוש בתחומי עניין והתנהגות נותנים למשווקים מידע על ההעדפות של המשתמשים מה שמהווה כלי פרסומי חזק יותר מכל דבר אחר. מהנקודה הזו, כלומר אחרי שהוספתם את תחומי העניין של הקהל שלכם לקמפיין, אתם יכולים לחדד עוד יותר את הטרגוט בתחומי עניין נוספים, סוג עבודה, רמת הכנסה והשכלה ועוד.
כנסו לקרוא עוד בנושא במאמר שלנו: “המדריך המלא לפרסום בפייסבוק – קהלים וטרגוט“.
שלמו רק כשאנשים רואים את הסרטונים שלכם
בפרסום בפייסבוק, קיימת אפשרות שבה מפרסמים משלמים כסף אך ורק אם סרטון שיווקי שהם פרסמו נצפה במשך יותר מ-10 שניות. בנוסף ליתרונות שיש לפלטפורמה בהפצה ויצירת תוכן, האפשרות הזו מונעת בזבוז של כסף כשאנשים גוללים במהרה בפיד שלהם.
משהו קטן על ריטרגטינג
אם אנשים רואים 10 שניות או יותר מהסרטון שלכם בפייסבוק, זה רק הגיוני להניח שהם מתעניינים במוצר או בשירות שאתם מציעים. על ידי יצירת קהל מותאם אישית על סמך הזמן שהאנשים בילו בצפייה בסרטון שלכם, אתם יכולים לקבץ את אותם הלקוחות שרוצים לבוא במגע עם העסק שלכם בפייסבוק. לאחר מכן, אתם יכולים לפנות לאותם לקוחות ש:
- יודעים שהעסק שלכם קיים
- הביעו עניין דרך צפייה בסרטון שלכם
- הם הראו כוונה מסוימת ולכן הסיכויים שהם יהפכו ללקוחות משלמים, גדולים יותר.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“3 אסטרטגיות ריטרגטינג שאתם חייבים לנסות בפרסום בפייסבוק”
“פרסום בפייסבוק – 3 טיפים שיעזרו לכם להגדיל את המעורבות בפוסטים שלכם”.
תפנו לנשואים טריים
זוכרים שאמרנו שאנשים אוהבים לשתף מידע על עצמם? אז אנשים אוהבים עוד יותר לשתף אירועים גדולים מהחיים שלהם כמו ‘ירידה במשקל’ ו-‘חתונה’, ‘אירוסין’ ו-‘נשיקה ראשונה’. כמה שהנתונים הללו שימושיים, פייסבוק הולכים צעד אחד רחוק יותר ומאפשרים עוד מגוון של אירועים.
לדוגמא, מסעדה מסוימת תרצה לפנות לזוגות במערכת יחסים חדשה יחסית – אלו למעשה אנשים המחפשים מקומות חדשים לבלות בהם.
לידים בשתי הקלקות
מודעות הלידים בפרסום בפייסבוק עשו מהפכה של ממש בעולם ייצור הלידים. בדיוק כמו שהדפדפן שומר נתונים עליכם בכדי שלא תצטרכו למלא מחדש כל פעם את הנתונים שלכם בכל אתר, מודעות הלידים בפייסבוק ממלאות את הטפסים באופן אוטומטי על סמך מידע הקיים בחשבונו של המשתמש, ככה שלא רק שהמשתמש לא צריך לצאת מהפלטפורמה בכדי למלא טופס, הוא גם מגיע מוכן עבורו, כל שהוא צריך לעשות זה לשלוח.
קראו עוד בנושא במאמרים שלנו:
“כל מה שצריך לדעת על מודעות לידים בפרסום בפייסבוק”
“3 טיפים למודעות לידים מוצלחות בפרסום בפייסבוק”.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: