שיווק באינטרנט
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?

מה זה שיווק שותפים והאם זה כדאי? מאמר אורח של אור פיאלקוב
זמן קריאה: 6 דקות להתעורר בבוקר בשעה מוקדמת, לנסוע לעבודה, לחכות בפקקים, להגיע למשרד ולהתחיל לענות למיילים עד שעות הערב. מה אם הייתם יכולים להחליף את השגרה שלכם באפשרות

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?
זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

איך עושים שיווק יעיל לאפליקציות וסטארטאפים ומה זה SaaS?
זמן קריאה: 8 דקות יש לכם סטארט-אפ חדש או שאתם מתכננים לבנות אפליקציה? רוצים לדעת איך לשווק את המוצר שלכם? מה זה SaaS ולמה צריך אותו? המושג SaaS הוא

מה זה משפך מכירות ולמה אתם חייבים להשתמש בלפחות אחד כזה
זמן קריאה: 5 דקות בטוח כבר נתקלתם אצלנו במאמרים במושג משפך מכירות. אז למקרה שזה לא מונח שמוכר לכם כבר, נקח רגע להסביר מה הוא בדיוק. אנחנו מסתכלים על

מחיר פרסום בפייסבוק – כמה זה באמת עולה ולמה לצפות
זמן קריאה: 10 דקות החלטתם שאתם רוצים לנסות לפרסם בפייסבוק ואתם רוצים לדעת כמה זה באמת יעלה לכם? המידע שמצאנו ברשת דל ונוגע סביב תקציבי פרסום בלבד, אך הפרסום

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות
זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

למה גוגל אנליטיקס לא תמיד מספיק לניתוח נתונים של העסק שלך
זמן קריאה: 5 דקות לעסק שלך יש אתר? גוגל אנליטיקס הוא כלי הכרחי באתר שלך, אך לא מספיקחשוב לנתח את ההתרחשות בו לעומק, ולא להסתפק בגוגל אנליטיקס הפופולרי. ריכזנו

איך שומרים על פרטיות הגולשים ועדיין משווקים נכון בדיגיטל?
זמן קריאה: 4 דקות החוק דורש מכל מי שמשווק או סוחר בדיגיטל, להקפיד עוד ועוד על פרטיות הגולשים. מצד שני, הגולשים מצפים לתוכן מותאם אישית. איך מאזנים? פרטיות ברשת

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם
זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

איך לנצל את הצ’ט בוט של פייסבוק נכון?
זמן קריאה: 4 דקות פניות חוזרות הופכות אתכם ואת העובדים שלכם לרובוטים יקרים מאוד כמעט כל עסק עוסק בניהול לידים ולקוחות. גם מתעניינים חדשים וגם לקוחות קיימים או חוזרים,

קידום עסקים קטנים בפייסבוק, איך לעשות את זה נכון?
זמן קריאה: 5 דקות יש לכם עסק קטן? אתם צריכים עמוד פייסבוק עסקי. גם היום פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכנראה גם הרשת המרכזית בקרב הקהל של העסק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?
זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

5 צעדים שאסור לפספס לפני שמתחילים לכתוב תוכן לעסק
זמן קריאה: 4 דקות יש כאלה שהכתיבה זורמת להם בקלות ואפילו נהנים ממנה, ויש כאלה שכתיבה של עמוד אחד היא המשימה הכי מרתיעה עבורם מבין משימות השיווק הדיגיטלי. אפשר

מה זה Google Ads ולמה זה חשוב לעסק שלך?
זמן קריאה: 5 דקות אם יש לכם היכרות בסיסית עם עולם השיווק הדיגיטלי, אתם ודאי מכירים את Google Ads (מודעות גוגל), או שמעתם את המושג ממשרד הפרסום שלכם. גם

מה זה A/B טסטינג ואיך עושים את זה נכון?
זמן קריאה: 4 דקות מה זה בעצם B/A טסטינג (A/B Testing)? A/B טסטינג הוא מבחן שמגלה מי מבין שתי גרסאות של פנייה שיווקית, היא אפקטיבית וטובה יותר. במסגרת מבחן

צעדים בסיסיים לקידום העסק שלך אונליין
זמן קריאה: 4 דקות רוב בעלי העסקים כבר יודעים שהם חייבים לשווק את העסק שלהם אונליין, אבל רבים מהם עדיין מרגישים מבולבלים מול המונח “שיווק דיגיטלי“, ושפע האפשרויות וערוצי

מהו מיתוג ולמה הוא חשוב לעסק שלך?
זמן קריאה: 4 דקות אם יש לך עסק, בטוח שמעת לא פעם את המושג “מיתוג”, אבל האם הבנת באמת מה עומד מאחוריו? מיתוג הוא מושג די אמורפי וקשה להגדרה

פייסבוק פיקסל – מה זה ואיך משתמשים? המדריך המלא
זמן קריאה: 4 דקות מה זה הפיקסל של פייסבוק הפיקסל של פייסבוק (Facebook Pixel), הוא למעשה קוד המשמש מפרסמים ועוזר להם לעקוב אחרי מבקרים באתר. הפיקסל למעשה מניח עוגיה

למה יחס המרה הוא מדד חשוב ואיך משפרים אותו?
זמן קריאה: 4 דקות יש לכם אתר סחר (E-commerce) או אתר תדמית שמקדם את המכירות, החשיפה והמוניטין של העסק? סביר להניח שאתם מכירים את המושג SEO (Search Engine Optimization),

למה כדאי להשקיע גם בקמפיין PPC וגם בקידום אורגני?
זמן קריאה: 4 דקות המציאות היא שתקציב השיווק הוא תמיד מוגבל, וחשוב לשקול במה להשקיע אותו ואיך. תחת הכותרת “שיווק דיגיטלי” יש הרבה אפשרויות, והדרך שבה תחלקו את התקציב

רוצים לדעת מה קורה בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2022?
זמן קריאה: 5 דקות שנת 2022 תיזכר כשנה משמעותית בכל הקשור לעסקים בעולם הדיגיטלי. על רקע המגבלות שחווינו בעולם הפיסי, משרדי הפרסום והצריכה בדיגיטל צומחים בקצב מסחרר, ונתונים רשמיים