7 טיפים שיעזרו לכם לבנות אסטרטגיית ייצור לידים מוצלחת

זמן קריאה: 4 דקות

ייצור לידים זו המטרה של כל איש שיווק כמעט. יחד עם זאת, מדובר במשימה קשה וגוזלת זמן בצורה בלתי רגילה. באופן מפתיע, רק 10% מהמשווקים מרגישים כי הקמפיינים שלכם לייצור לידים אפקטיביים.

אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להוציא את המרב מהנכסים האינטרנטיים שלכם, לתת בוסט לאסטרטגיית ייצור הלידים שלכם ולבנות משפך מכירות חזק:

  1. תשתמשו במידע הנכון כדי לטרגט את הקהל הנכון, בזמן הנכון – המפתח לליבו של הלקוח שוכן במידע המדויק שאתם משתמשים כדי להגיע אליו.

 

  1. תדאגו שיש לכם את הכלים הנכונים לעקוב אחרי הלידים שלכם – תוודאו שאתם יכולים לעקוב אחר החזר ההשקעה שלכם ולהתאים את התקציב שלכם על ידי שימוש בנתונים מהקמפיינים שלכם. לא משנה אם אתם משתמשים באתר שלכם, פרסום בפייסבוק או אימייל כדי לייצר לידים. הכלים הנכונים יעניקו לכם את המידע שלו אתם זקוקים על מנת להמשיך ולייעל את הקמפיינים שלכם ולקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

  1. תתמקדו באיכות בלידים ולא בכמות – זה נשמע מובן מאליו אבל לעיתים אנשים שוכחים את זה. תמיד טוב להתמקד באיכות ולא בכמות. ככה שצוות המכירות שלכם לא יבזבז את זמנו בטיפול בלידים לא איכותיים. תעשו את המחקר שאתם צריכים על מנת לוודא שאתם מכוונים לאיסוף לידים איכותיים בעלי סיכוי גבוה להמרה ולא כאלה שסתם יבזבזו לכם את הזמן.

  1. תבנו תהליך מסוים עבור לקוחות פוטנציאליים – אתם יכולים לפרק את הפעילות שלכם לטווח קצר, בינוני וארוך על מנת לייצר משפך. אתם יכולים גם לקבוע מאפיינים מראש שיעזרו לכם לקבוע ולהגדיר מי הוא הלקוח הפוטנציאלי ומה קורה שהוא עובר משלב אחד לשני.

 

אל תשכחו לטפח את הלידים שלכם, להמשיך להזרים להם תוכן רלוונטי שיעזור להם להתקדם הלאה במשפך המכירות שלכם.

 

  1. מה המתחרים שלכם עושים? המתחרים שלכם השיקו מוצר חדש, שירות או אתר? אתם חייבים לדעת אם כן. תעקבו אחרי מה שהמתחרים שלכם עושים ותשמשו במידע שאתם משיגים (בצורה חוקית כמובן) כדי לעשות את הדברים יותר טוב מהם.

 

  1. תשתמשו ברשתות החברתיות כדי לחמם את הלידים – הרשתות החברתיות שימושיות לא רק ביצירת מודעות למותג שלכם וייצור אינטראקציה עם הלקוחות, הפעילות שם יכולה לעזור לכם מאוד גם בצינור המכירות שלכם:

 

  • שיתוף תוכן – פרסום תוכן המניע ישירות לאתר שלכם זו אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לייצור לידם במדיה החברתית. פרסמו לינקים, שתפו פוסטים מהבלוג שלכם ותציעו הנחות כדי לגרום לאנשים להקליק ולהגיע לאתר שלכם.
  • תבנו קהל עוקבים נאמן – תכירו את הקהל שלכם, ושתפו מידע המדגים את המומחיות שלכם. תצטרפו לקבוצות רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. ברגע שתהיה לכם מערכת יחסים, הרבה יותר קל ליצור קשר.
  • צרו שיחה – הפוסטים שלכם צריכים לייצר אינטראקציה ולעזור לקהל שלכם. הם לא אמורים להתמקד רק בחברה שלכם.

  1. תשתמשו באתר שלכם כדי לאסוף מידע – על מנת לייצר לידים באתר שלכם, אתם צריכים תנועה לאתר. ישנן הרבה טכניקות שיעזרו לכם לגרום לאנשים להקליק על האתר שלכם, כשהם כבר שם, כמה דברים קטנים יעשו את כל ההבדל:
  • תשמשו בטפסים על מנת לאסוף את המידע ולעזור לכם בבניית בסיס הנתונים שלכם.
  • תמקמו את הקריאות לפעולה שלכם במקום ברור ורלוונטי. שיהיה ברור מה אתם רוצים שהלקוח הפוטנציאלי יעשה.
  • צרו דפי נחיתה שיעזרו לכם למשוך לקוחות חדשים.

עוד בנושא במאמר שלנו: ” 4 טיפים לעיצוב אתרים שיעזרו לכם להגדיל את המכירות שלכם” .

 

לסיכום – כל עסק צריך לידים כמו גם מערכת שתדע לייצר את הלידים עבורו, תעקבו אחרי הטיפים הנ”ל ותזכרו שתמיד אפשר למצוא מה לשפר כדי לייעל את התהליך עבור הלקוח הפוטנציאלי ועבור העסק שלכם. 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן