טיפים שיעזרו לכם לייצר לידים בעזרת הפרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 3 דקות

זה לא סוד שאפשרויות הפרסום בפייסבוק פשוט מעולות. בזכות הכמות העצומה של המשתמשים בפייסבוק ברחבי העולם, יכולות הטרגוט הולכות ומשתפרות מיום ליום, מה שמקנה לעסקים אינספור הזדמנויות לייצר לידים חדשים וכתוצאה מכך – לקוחות חדשים.

בואו נראה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לייצר לידים בעזרת הפרסום בפייסבוק.

  1. אופטימיזציה לעמוד העסקי שלכם

יכול להיות שזה ברור מאליו, אבל הרבה לא עושים את השלב הזה על הצד הטוב ביותר. זה חשוב מאוד שהעמוד שלכם יכיל את כל המידע הרלוונטי הנוגע לעסק שלכם. זאת בגלל שמשתמשים שיגיעו לעמוד פייסבוק שלכם לעיתים קרובות הגיעו אליו בכוחות עצמם והם נואשים למידע נוסף. אם תרשמו את מספר הטלפון של העסק, שעות פתיחה וכתובת, יכול להיות שתקבלו ליד חדש לעסק. כדאי גם שתוסיפו לינק לאתר שלכם וקריאה לפעולה. אם אתם לא בטוחים איך להשתמש בקריאות לפעולה בצורה נכונה, כנסו למאמר שלנו: “מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?“.

  1. מעורבות אורגנית

תעשו אופטימיזציה לפוסטים האורגניים שלכם במטרה שיעודדו מעורבות מצד הגולשים, זה לא רק ייתן לאלגוריתם של פייסבוק פידבק חיובי הנוגע לתוכן שלכם, אלא גם יאפשר לכם לבנות קהל עוקבים נאמן בצורה אורגנית. משתמשים שעשו משהו בפוסטים שלכם ויצרו אינטראקציה עם התוכן שלכם, יראו על הקיר שלהם בעתיד יותר תוכן של העסק שלכם. בניית האמון הזאת עם בסיס העוקבים שלכם תאפשר לכם לקבל לידים מעולים. חשוב גם שתיקחו את הזמן – תגיבו ותעשו לייקים לאנשים שלקחו את הזמן ויצרו אינטראקציה עם הפוסטים שלכם. אם אתם מקבלים ביקורות שליליות, אל תדאגו, כנסו למאמר שלנו כדי לדעת מה לעשות – “איך ולמה לתת שירות לקוחות מעלה ברשתות החברתיות“.

 

  1. לינקים לאתר שלכם

הוספת לינק לאתר שלכם בכל פוסט עלולה להצטייר כדרך מעולה לייצר לידים, אבל האלגוריתם של פייסבוק לא יאהב את זה ממש, היות ואתם מנסים להניע תנועה מחוץ לפלטפורמה הקנאית. באידיאל, אתם אמורים ליצור תוכן שיעורר מעורבות וסקרנות בקרב הגולש ככה שהוא ירצה לחפש מידע נוסף בנוגע למוצרים והשירותים שאתם מציעים. לינקים הם לא דבר רע וצריך להשתמש בהם. אבל אתם חייבים לעשות את זה בצורה מאוזנת, לינק כל פוסט שלישי יכול להיות טוב אם אתם מחפשים כלל מסוים.

  1. מודעות לייצור לידים

האם אתם מוציאים את המרב מהתקציב שלכם בפרסום בפייסבוק? יכול להיות שהגיע הזמן שתשתמשו באחד הפיצ’רים היותר חדשים בפרסום בפייסבוק – מודעות לידים. המודעות הללו מאפשרות לכם למעשה לאסוף לידים מלקוחות פוטנציאליים מבלי שהם יצטרכו לצאת מהפלטפורמה של פייסבוק. מעבר לכך – טופס הלידים מתמלא באופן אוטומטי על פי הפרטים שיש לאותו הלקוח בפרופיל. מה שבטוח במקרה הזה – שמעבר לתוכן וגרפיקה שצריכים למשוך את תשומת ליבם של הגולשים – הטרגוט הוא חשוב ביותר! קחו את הזמן וצרו את הקהל המושלם עבור מה שאתם מפרסמים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

רוצים לקרוא עוד על מודעות לידים בפייסבוק? כנסו למאמרים שלנו:

“כל מה שצריך לדעת על מודעות לידים בפרסום בפייסבוק”

“3 טיפים למודעות לידים מוצלחות בפרסום בפייסבוק”

 

ישנן המון דרכים לייצר לידים בעזרת הפייסבוק, בין אם בצורה אורגנית או בקמפיין ממומן. תעשו את מיטב יכולתכם לנצל את כל המשאבים שהפלטפורמה מציעה לכם כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן