איך להשתמש במודעות לידים בפייסבוק כדי לייצר לידים איכותיים

זמן קריאה: 4 דקות

פייסבוק היא הרבה יותר מפלטפורמה חברתית שבה אנשים יכולים לתקשר עם חברים ומשפחה. הרשת החברתית הינה אחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים שיכולים להפיק המון תועלת מהמוצר או השירות שלכם, אבל לא יודעים שהוא קיים.

בערך 95% מהאנשים נכנסים לפייסבוק מהמובייל. הפקטור הזה אומר שאתם יכולים לפנות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, לא משנה איפה הם נמצאים ולייצר לידים. 

בעלי עסקים מאוד מודעים לערך שיש למודעות פייסבוק. אבל, מודעות לידים בפייסבוק הן קצת שונות מהמודעות הרגילות. כשמשתמשים במודעות מסוג זה, אפשר לטרגט אנשים שירצו את המוצר שלכם בסבירות גבוהה יותר וילחצו על המודעה. פייסבוק ימשוך את המידע שלהם באופן אוטומטי לטופס כדי לחסוך זמן והם רק צריכים ללחוץ לאישור.

יכול להיות שאתם חושבים, איך המודעות האלה יכולות לעזור לי לייצר לידים איכותיים יותר? בואו נראה.

תציעו משהו שמאוד ימשוך את הקהל שלכם

הצעות מיוחדות הן דרך מעולה למשוך לקוחות חדשים, במיוחד ברשתות החברתיות. למעשה, 39% מהמשתמשים אומרים שהם יעקבו אחרי עסק בעקבות הצעה שפרסם. אחד הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם יוצרים מודעות לידים בפייסבוק זה סוג ההצעה שאתם מציעים.

ישנם המון סוגים של הצעות שאתם יכולים לספק ללידים הפוטנציאליים שלכם. מה שאתם צריכים להבין זה איך אתם יכולים להוסיף ערך לחייהם של הלקוחות. לדוגמה, אתם יכולים להציע ניוזלטר שבועי עם טיפים וטריקים מהנישה שאתם מתעסקים בה. אתם יכולים להציע ללקוחות את האפשרות להשתמש בקורס אינטרנטי שאתם מעבירים.

שימוש בהצעות מיוחדות במודעות שלכם זו גם דרך מעולה לבדוק הצעות שונות. ככל שתנסו יותר הצעות, ככה תדעו מה עובד יותר טוב עבורכם ועבור הקהל שלכם.

רוצים לקרוא עוד בנושא, כנסו למאמרים שלנו:

“המדריך ליצירת לידים דרך פרסום בפייסבוק – יצירת מגנט לידים”

“איך תוכן מעולה יכול לעזור לכם לייצר לידים חדשים”

תשתמשו בשאלות הקיימות בפייסבוק או צרו חדשות משלכם

כשאתם יוצרים את מודעת הלידים שלכם, תוכלו להוסיף שאלות משלכם לטופס, שאלות אלו יתמלאו גם כן באופן אוטומטי. קחו את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים כדי להבין טוב יותר מי הלקוח שהשאיר פרטים.

יכול להיות שתרצו להוסיף שאלה לגבי תחומי העניין שלהם או מה הם רוצים להשיג מהרשמה לטופס הלידים שלכם. זו הזדמנות מעולה לגלות מה מציק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, מה כואב להם וככה תוכלו לדעת איך לפתור להם את הבעיות ולכוון את המוצר או השירות שלכם על פי צרכיהם.

כמו שאמרנו, אתם יכולים לבחור איזה מידע אתם רוצים שיתמלא באופן אוטומטי כשהלקוח הפוטנציאלי יבחר ללחוץ על טופס הלידים שלכם. כמו שאתם יכולים לראות, ישנן המון אפשרויות שונות.

תאפשרו ללקוחות הפוטנציאליים לתקשר אתכם

אחרי שהלקוחות הפוטנציאליים סיימו עם הטופס שלכם, תוודאו כי אתם מאפשרים להם ליצור קשר עם העסק שלכם ולשאול אתכם שאלות. ישנו סיכוי טוב אמוד שאם הם נרשמו כליד, הם מאוד מעוניינים במה שיש לכם להציע וכמו כל לקוח פוטנציאלי חדש, כנראה שיש להם שאלות.

אם תאפשרו להם לתקשר אתכם בצורה נוחה, הם יהפכו לליד איכותי הרבה יותר. מדובר פה בגורם חשוב ביותר, במיוחד אם אתם מחפשים לקוחות מקומיים. היכולת ליצור קשר ישיר עם העסק שלכם תעזור לכם מאוד בפיתוח הקשרים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

צ’אטבוט למסנג’ר בפייסבוק 

אמנם לא קשור באופן ישיר לייצור לידים, אבל בוט למסנג’ר שידאג לשמור על קשר עם לקוחות, לענות על שאלותיהם ולהפנות אותם לגורמים הרלוונטיים במידת הצורך, בהחלט יכול למלא תפקיד חשוב בדרך לאיסוף הליד וגם אחרי שכבר הליד הפך ללקוח משלם.

קראו עוד בנושא: “איך ליצור צ’אטבוט למסנג’ר של פייסבוק שיעזור לקידום העסק שלכם”.

לסיכום

אין ספק שכל מי שמפרסם את עצמו בפייסבוק יכול להגיע לקהל הרלוונטי עבורו ולייצר לידים איכותיים. כשאתם רוצים לייצר לידים, אתם חייבים לחשוב קודם כל על הלקוח הפוטנציאלי. נסו לשים את עצמכם בנעליים שלהם ולחשוב אילו מודעות הם היו רוצים לראות כשהם גוללים בפייסבוק.

קראו עוד בנושא במאמר שלנו:

“3 טיפים למודעות ייצור לידים מוצלחות בפרסום בפייסבוק”.

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקות במאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקות מפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקות אם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן