מדריכים לפרסום ממומן בגוגל
חקרנו, בנינו, כתבנו והשקענו, לא תקדיש לעצמך 5 דק׳ לקרוא?
מתחילים לראשונה לפרסם בגוגל?
כדי שלא תלכו לאיבוד, ריכזנו כאן את הצעדים הראשונים שלכם לפרסום בגוגל
קראו לפי הסדר 🙂
- 1. מה זה PPC
- 2. מילות מפתח
- 3. קבוצות מודעות
- 4. טקסט למודעות
- 5. אחוזי הקלקה
- 6. ציון איכות
- 7. מחיר ללחיצה
- 8. עלות לפעולה
- 9. אופטימיזציה לשיפור ההמרות
- 10. פתיחת חשבון פרסום
- 11. מבנה חשבון פרסום
- 12. טיפים לניהול חשבון מוצלח
- 13. מחקר מילות מפתח
- 14. מילים שליליות
- 15. סוגי התאמה
- 16. מילות מפתח זנב ארוך
- 17. שיפור מודעות טקסט
- 18. תוספים מתקדמים למודעות
- 19. מעקב המרות
- 20. ניהול נכון של התקציב
רוצים להעשיר את הידע שלכם בפרסום ממומן בגוגל?
כתבנו לא מעט מדריכים וטיפים לפרסום ממומן בגוגל, במיוחד בשבילכם
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מבנה של חשבון פרסום
זמן קריאה: 4 דקותברוכים הבאים להמשך המדריך שלנו לפרסום בגוגל, והפעם נראה איך ליצור חשבון AdWords בצורה הטובה ביותר. בניית חשבון חדש זו לא משימה קשה כמו שזה
המדריך המלא לפרסום בגוגל –פתיחת חשבון גוגל אדס (Google ads)
זמן קריאה: 4 דקותחושבים שאתם מוכנים לצלול פנימה ולפתוח חשבון פרסום בגוגל? אם שלושת ההצהרות הבאות מתארות אותכם, אז אתם מוכנים לצאת לדרך! יש לכם אתר רלוונטי, קל
המדריך המלא לפרסום בגוגל – אופטימיזציה לאחוז המרה
זמן קריאה: 4 דקותברוכים הבאים למאמר התשיעי במדריך שלנו לפרסום בגוגל, במאמר הזה נראה מה היא אופטימיזציה נכונה לקצב ההמרה ואיך לעשות אותה נכון. פספסתם את המאמרים הקודמים
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מחיר לפעולה
זמן קריאה: 3 דקות במאמר השמיני במדריך שלנו לפרסום בגוגל נבדוק מה הוא CPA – עלות עבור פעולה (Cost Per Action/acquisition). למעשה מדובר במדד שבודק כמה העסק שלכם
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מחיר ללחיצה
זמן קריאה: 4 דקותבמאמר השביעי במדריך לפרסום בגוגל נבחן מה הוא מחיר ללחיצה ולמה הוא חשוב לקמפיין ה-PPC שלכם. מחיר ללחיצה או עלות ללחיצה, Cost Per Click (CPC),
המדריך המלא לפרסום בגוגל – ציון איכות
זמן קריאה: 4 דקותבמאמר השישי שלנו במדריך לפרסום בגוגל נבחן מה זה ציון איכות ואיך הוא משפיע על קמפיין ה-PPC שלכם. אז אם אתם מנסים ללמוד כיצד לנהל
המדריך המלא לפרסום בגוגל – אחוזי הקלקה CTR
זמן קריאה: 5 דקותברוכים הבאים למאמר החמישי במדריך שלנו לפרסום בגוגל. הפעם נסתכל על אחוזי הקלקה בקמפיין ה-PPC שלכם ונבין אותם לעומק. למקרה שפספסתם, המאמרים הקודמים שלנו בסדרה
המדריך המלא לפרסום בגוגל – טקסטים למודעות
זמן קריאה: 3 דקותברוכים הבאים לחלק הרביעי במדריך המלא שלנו לפרסום בגוגל, בחלק הזה נסתכל על התוכן של המודעות בקמפיין ה-PPC שלכם ונראה איך אפשר לשפר אותן. טקסטים
המדריך המלא לפרסום בגוגל – קבוצות של מודעות
זמן קריאה: 3 דקותקבוצות של מודעות הן מרכיב חיוני בפרסום בגוגל, ההיררכיה בקמפיינים בגוגל היא כזאת: בניית הקמפיין, בתוכו קבוצות מודעות שונות ובכל קבוצת מודעות אפשר להעלות כמה
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מילות מפתח
זמן קריאה: 5 דקותברוכים הבאים למאמר השני במדריך המלא לפרסום בגוגל. במאמר הזה נראה מה הן מילות מפתח ולמה הן חשובות בכלל במודל ה- PPC. בקמפיין גוגל הכל
המדריך המלא לפרסום בגוגל – מה זה PPC
זמן קריאה: 6 דקותבין אם שמעתם קצת על PPC ואתם סקרנים לדעת עוד או שאתם יודעים שאתם רוצים להשתמש ב- PPC על מנת לקדם את העסק שלכם אבל