7 טיפים לשדרוג טפסי ייצור הלידים שלכם

זמן קריאה: 4 דקות

המאמר הזה מתרכז בדרך ליצירת טפסי לידים אפקטיביים יותר. טפסים לייצור לידים מופיעים בדפי נחיתה מותאמים אבל הם גם נמצאים בדפי תוכן, דפי בית ודפי יצירת קשר.

ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את האפקטיביות של טפסי הלידים שלכם:

  1. תדאגו שהטפסים יהיו פשוטים ופתוחים – אחד מהכללים הפשוטים ביותר לעיצוב טופס לידים הוא לשמור עליהם פשוטים, ולתת לשדות “לנשום”. זה מאפשר למבקר בדף לעכל את העמוד ולקחת את ההחלטה הקלה של ליצור אינטאקציה עם העמוד הזה.
  2. תשאירו את מספר השדות קטן ככל שניתן – המחקרים שנעשו בנושא הזה הם די ברורים וחד משמעיים. כמה שתבקשו מהמבקרים למלא פחות שדות, ככה סביר שתקבלו יותר לידים. אבל יחד עם זאת, כמה שתקבלו יותר מידע מהמבקרים שהם למעשה הלקוחות הפוטנציאליים ככה תוכלו לפנות אליהם יותר באפקטיביות ולמעשה להשיג אחוז המרה גבוה יותר. זה המלכוד שאתם חייבים לפתור למעשה. אנחנו חושבים שצריך להשאיר כמה שפחות שדות שאפשר הכוללים בדרך כלל שם, אימייל ומספר טלפון כשדות המרכזיים. מיקוד למשל הוא משהו טוב להוסיף אם אתם מחפשים וחשוב לכם לדעת את האזור של הליד מבלי הצורך לבקש רחוב, עיר, מדינה וכדומה. בין אם לבקש מספר טלפון או לא גם יכול להוות בעיה. בקשת מספר טלפון עלולה להוריד את אחוזי ההמרה אבל מצד שני, תוכלו לפנות מיידית לליד ובכך הוא יהיה מרוצה יותר ותוכלו להעלות את אחוזי ההמרה. לשיקולכם.

  1. תדאגו שהכפתורים יהיו בעלי ערך מסוים – הטקסט על הכפתור של הגשת הטופס צריך להביע את מה שהלחיצה על הכפתור תעשה. “לקבלת עוד מידע”, “לקביעת פגישה” , “לסגירת החופשה” וכדומה, כל אלו דוגמאות לערך מסוים המופיע על הכפתור של סוף מילוי הטופס למעשה, המספקים ערך טוב ולא מפחיד בעיניי הלקוח הפוטנציאלי. קחו את הזמן ותחשבו על הכפתור הזה, שימוש פשוט ב-“שלח” או משהו בנאלי עלול להוריד את אחוזי ההמרה בקצת או לפחות לא לתרום למטרה.
  2. תכללו מדיניות פרטיות – תמיד תכללו הצהרה שאומרת ללקוח שהמידע שלו יהיה מוגן. תכללו לינק לפוליסת הפרטיות שלכם אם אפשר. לאנשים קשה לפעמים להשאיר במדויק את המידע שלהם, במיוחד בימים אלו. יכול מאוד להקל עליהם אם הם יראו הבטחה שהמידע שלהם ישומש אך ורק למה שצוין בעמוד או בטופס ולא מעבר.
  3. אימות נתונים – אני לא ממש אוהב את השימוש באיורים למיניהן המבטיחים שיש בני אדם בצד השני של מילוי הטופס. הם עלולים להיות מוזרים והמחקרים מראים שהם עלולים להשפיע מעט על אחוזי ההמרה. אם יש לכם בעיות של רובוטים המציפים לכם את הטפסים, תצטרכו לבחור בין נפח גבוה של לידים לבין שימוש באפשרות כזו כדי למנוע רובוטים למיניהם.
  4. תמיד תמקמו את הטפסים מעל “הקפל” של העמוד – תמיד מפתיע לראות טפסי ייצור לידים שנמצאים בחלקו התחתון של העמוד (למעשה אי אפשר לראות אותם אלא אם גוללים לתחתית העמוד). אם עמוד מסוים הוא העמוד הנכון למקם בו את הטופס, אז מגיע לטופס להיות למעלה שיהיה אפשר לראות אותו במבט הראשוני לאחר פתיחת העמוד, במקום באמצע או בתחתית העמוד, ששם מעט מבקרים באמת יראו אותו.

  1. בדיקות, בדיקות ובדיקות – טפסי יצירת לידים הם מאוד לא צפויים. היינו שמחים להגיד שיש 10 דברים שצריך לעשות על מנת שהטפסים יעבדו לכולם אבל זה לא ממש עובד ככה. על מנת לקבוע מה עובד הכי טוב עבורכם, תצטרכו לעשות כמה בדיקות. גוגל אנליטיקס ( קראו על 5 מדדים לשים לב אליהם בגוגל אנליטיקס) הוא כלי נהדר לעשות בדיקה לטפסים למשל. תצטרכו לבדוק מה עובד הכי טוב בשבילכם ולהמשיך לשפר את התוצאות בבדיקות של טופס אחד מול טופס אחר שהוא מעט שונה. המבנה והתוכן של הטפסים שלכם הם קריטיים למאמצי ייצור הלידים שלכם. תתחילו עם הבסיס קודם ותרחיבו את הידע שלכם על סמך בדיקות הטיפים הנ”ל יכולים לעזור לכם לנהל את הנפח, האיכות וההחזר השקעה הכללי של הלידים שלכם.

אל תפספסו את המאמרים שלנו בנושא לידים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן