9 טיפים לבניית אסטרטגיית ייצור לידים מצליחה

טיפים לאסטרטגיית לידים מוצלחת
זמן קריאה: 5 דקות

ייצור לידים הוא בדרך כלל מהווה מטרה עיקרית עבור משווקים. יחד עם זאת מדובר על משימה קשה ששואבת המון זמן. באופן מפתיע, רק 10% מהמשווקים מרגישים שהקמפיינים שלהם לייצור לידים באמת אפקטיביים כמו שהם היו רוצים.

במיוחד בגלל זה חקרנו, בדקנו וכתבנו עבורכם 9 טיפים על איך להוציא את המיטב מהערוצים האינטרנטיים השונים. 

והכי חשוב איך תצליחו להגדיל את תפוקת ייצור הלידים שלכם ולבנות צינור עסקי חזק.

  1. השתמשו במידע מדויק על מנת שתוכל ולטרגט את האדם הנכון, בזמן הנכון

אם יש בידיכם מידע שהוא אמיתי ונכון תוכלו להגיע לליבו של הלקוח הפוטנציאלי. כמה שתדעו יותר על הלקוחות שלכם ככה אתם תוכלו לפנות אליהם באופן אישי יותר. 

זה קריטי שתכירו את הלקוחות שלכם ותוכלו לתקשר איתם בטונים הנכונים ובזמן הנכון, וכך תוכלו להבטיח שהם באמת שמים לב אליכם.

  1. תדאגו שיש לכם את הכלים הנכונים שיעזרו לכם לעקוב אחרי הלידים שלכם

תוודאו שאתם יכולים לעקוב אחרי החזר ההשקעה שלכם. כתוצאה מכך תוכלו לנהל תקציבים על ידי שימוש במדדים רלוונטיים בערוצים בהם אתם משתמשים, בין אם אתם משתמשים באתר שלכם, במדיה חברתית או באימייל, ככה תוכלו לדעת איפה אתם צריכים לשפר ומה בדיוק.

לדוגמה, גוגל אנליטיקס יעזור לכם להחליט אילו דפים מייצרים את התנועה הטובה ביותר לאתר שלכם, וככה תוכלו לדעת איפה אתם יכולים להשקיע יותר ואיפה פחות, איזה דף אפשר להוריד את התנועה אליו כי הוא לא עושה מספיק בשבילכם וכדומה.

תמונה לתוכן פרסום מ-ShutterStock

  1. תתמקדו באיכות ולא בכמות

אולם זה נשמע ברור מאליו אך אנשים שוכחים את זה לעיתים קרובות. תמיד עדיף להתמקד באיכות ולא בכמות, ככה שצוות המכירות שלכם לא יבזבז את הזמן שלו על לידים לא איכותיים ( קראו עוד על ייצור לידים איכותיים).

תעשו את המחקר הדרוש כדי להבטיח שאתם פונים לאנשים פרטיים או עסקים בעלי סיכוי גבוה לקנות את המוצר או השירות שלכם.

האם החברה מתאימה לפרופיל של הלקוח האידיאלי שלכם, או שהם פשוט משתמשים בכם כדי לקבל מידע חינמי? האם אתם מדברים עם מקבל ההחלטות האמיתי באותו העסק? אם התשובה לאחת מהשאלות הללו היא “לא”, אז אתם פשוט מבזבזים את הזמן שלכם.

  1. מבנה לדירוג וקריטריונים ללקוחות פוטנציאליים

אתם יכולים לחלק את הפעילות שלכם לטווח קצר, בינוני וארוך על מנת לייצר צינור שיאפשר לכם להתמקד בלקוח הפוטנציאלי בשלב הנכון שהוא נמצא בו.

בנוסף אתם יכולים להוסיף גם כמה קריטריונים להגדרה של לקוח פוטנציאלי ומה צריך לקרות על מנת שהלקוח פוטנציאלי הזה יעבור משלב אחד לשני.

אל תשכחו לטפח את הלידים שלכם, לחנך את הלקוח הפוטנציאלי בעזרת מידע רלוונטי על מנת שיעברו הלאה במשפך המכירות שלכם.

  1. תעקבו אחרי התחרות שלכם

המתחרים שלכם השיקו מוצר, שירות או אתר חדשים? אתם חייבים לדעת את זה. תבדקו מה המתחרים שלכם עושים, ותשתמשו במידע הזה לטובת העסק שלכם כדי לעזור לעצמכם לנצח אותם בתחרות.

  1. אל תפחדו להתחיל מערכות יחסים עם לקוחות גדולים

תכוונו גבוה. שימו לב ללקוחות פוטנציאליים שחוו שינויים מסוימים בזמן האחרון, כמו בנייה מחדש של העסק או איחוד עם עסק אחד ותפנו אליהם.

תוודאו שיש לכם רשימה של ארגונים שהייתם רוצים לעבוד איתם ואל תפחדו לפסול לקוח כי אתם לא חושבים שמערכת היחסים איתם יכולה להתקדם בכיוון שאתם רוצים.

  1. השתמשו במדיה החברתית כדי לחמם לידים

הרשתות החברתיות לא מיועדות רק להגדלת החשיפה למותג ויצירת אינטראקציה עם לקוחות, אלא גם לתגבור המכירות שלכם.

  • תשתפו תוכן – פרסום תוכן שמטרתו להניע אנשים לאתר שלכם זו הדרך האפקטיבית ביותר לייצור לידים דרך המדיה החברתית. תפרסמו לינקים, תשתפו פרסומים מהבלוג והצעות כדי להזרים אנשים לאתר שלכם.
  • תבנו קהל עוקבים נאמן – תלמדו להכיר את הקהל שלכם ותשתפו מידע שידגים להם את המומחיות שלכם. ברגע שיש לכם מערכת יחסים כלשהי, יהיה לכם הרבה יותר קל.
  • תיצרו שיח – הפוסטים שלכם לא צריכים להתמקד רק בחברה שלכם, צרו אינטראקציה עם הקהל ותעזרו לו. כשלקוח הפוטנציאלי יהיה מוכן לקנייה, סביר שהם יבואו אליכם.
  1. תשתמשו באתר שלכם כדי להשיג מידע

על מנת לייצר לידים באתר שלכם, אתם צריכים תנועה לאתר. ישנן הרבה טכניקות לגרום לאנשים כדי להביא אנשים לאתר, אבל כמה דברים בסיסיים יכולים לעשות הבדל משמעותי.

  • השתמשו בטפסים כדי לקבל מידע מהלידים – המידע הזה יעזור לכם לבנות מאגר מידע שיעזור לכם להמון דברים בעתיד.
  • הקריאות לפעולה שלכם צריכות להיות אפקטיביות מאוד – תמקמו אותם במעלה הדף ותהיו ברורים לגבי מה שאתם רוצים שאנשים יעשו. תדאגו שהקריאות לפעולה בולטות ושהן פונות בצורה הטובה ביותר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. ככה הסבירות עולה שאנשים ילחצו על כפתור וישאירו פרטים.
  1. השתמשו בשיווק דרך מיילים כדי לטפח לקוחות

אם תשמשו בזה בצורה נכונה, מיילים יכולים להיות דרך אפקטיבית ליצירה ופיתוח של מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים. 

אנשים שהסכימו לקבל מיילים מכם, ישמחו מאוד כל פעם שהם יראו מכם מידע, במידה והוא רלוונטי ובאמת עוזר להם.

  • תשלחו הצעות בעלות ערך – הצעות צריכות להרגיש אקסקלוסיביות ולספק מידע שימושי.
  • תכללו קריאה ברורה לפעולה – תוודאו שהלקוח יודע בדיוק מה אתם רוצים שהוא יעשה.
  • קישור לעמוד נחיתה – שבו הלקוח יוכל למלא את הפרטים שלו (קראו על טיפים לבניית עמודי נחיתה ממירים).
  • דף תודה אחרי מילוי הטופס – תבטיחו להם שעוד תוכן יגיע אליהם ואל תשכחו לכלול כפתורי שיתוף לרשתות החברתיות כדי לעזור לכם לייצר עוד לידים דרכם.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

שאלות ותשובות

ליד איכותי הוא לקוח שהשאיר פרטים באתר עסקי אחד ולא בכמה אתרים לכן הסיכויים לביצוע עסקה גבוהים יותר ויש לו אחוזי המרה גבוהים יותר.

קיימות 2 דרכים ליצירת לידים, הראשונה היא בעזרת קמפיינים ממומנים ברחבי הרשתות החברתיות שיכולים לקחת המון זמן וכמובן משאבים.

הדרך השנייה היא קניית לידים מחברות פרסום שונות, דרך קלה הרבה יותר המייצרת לידים איכותיים יותר לבית העסק שלך.

כמו שהבנו ייצור לידים זה משימה חשובה עבור העסקים ומטרה עיקרית עבור המשווקים, אך מדובר במשימה קשה ששואבת המון זמן.

לשם כך חשוב שתהיה לכם אסטרטגיה נכונה בשביל שתצליחו להגיע ללידים איכותיים באמת ולא תצטרכו לבזבז זמן וכסף 

קניית לידים היא בהחלט דרך מעולה להגיע ללקוחות רלוונטיים בלי לבזבז זמן ולחסוך עלויות עבור ניסוי וטעיה.

קניית לידים תספק לכם אחוזי המרה גבוהים יותר, במחירים שיחזירו את ההשקעה בזמן קצר.

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

בניית אתרים

איך לבחור חבילת אחסון אתרים לאתרי וורדפרס

זמן קריאה: 8 דקות המדריך המלא לקניית אחסון, הוא חלק מסדרת מאמרים בנושא בניית אתרים, בהם גם המדריך המלא לבניית אתרים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress) וגם המדריך המלא לקניית דומיין. הפעם,

מה זה Funnel - משפך שיווקי
פרסום ושיווק דיגיטלי

מה זה Funnel ואיך בונים משפך שיווקי מנצח לעסק?

זמן קריאה: 5 דקות המושג Funnel, או בעברית ״משפך שיווקי״ (Funnel marketing), הוא התהליך שהגולש עובר מרגע החשיפה הראשונית למוצר או לשירות מסויים ועד שלב הרכישה. לעיתים, התהליך נמשך

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה לקבל טיפים מותאמים אישית לעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן