9 טיפים לבניית אסטרטגיית ייצור לידים מצליחה

ייצור לידים הוא בדרך כלל מהווה מטרה עיקרית עבור משווקים. יחד עם זאת מדובר על משימה קשה ששואבת המון זמן. באופן מפתיע, רק 10% מהמשווקים מרגישים שהקמפיינים שלהם לייצור לידים באמת אפקטיביים כמו שהם היו רוצים.

כתבנו עבורכם 10 טיפים על איך להוציא את המיטב מהערוצים האינטרנטים השונים על מנת להגדיל את תפוקת ייצור הלידים שלכם ולבנות צינור עסקי חזק.

  1. השתמשו במידע מדויק על מנת שתוכל ולטרגט את האדם הנכון, בזמן הנכון

אם יש בידיכם מידע שהוא אמיתי ונכון תוכלו להגיע לליבו של הלקוח הפוטנציאלי – כמה שאתם יודעים יותר עליהם, ככה אתם יכולים לפנות אליהם באופן אישי יותר. זה קריטי שתכירו את הלקוחות שלכם ותוכלו לתקשר איתם בטונים הנכונים ובזמן הנכון, על מנת שתוכלו להבטיח שהם באמת שמים לב אליכם.

  1. תדאגו שיש לכם את הכלים הנכונים שיעזרו לכם לעקוב אחרי הלידים שלכם

תוודאו שאתם יכולים לעקוב אחרי החזר ההשקעה שלכם וכתוצאה מכך לנהל תקציבים על ידי שימוש במדדים רלוונטיים בערוצים בהם אתם משתמשים, בין אם אתם משתמשים באתר שלכם, במדיה חברתית או באימייל, ככה תוכלו לדעת איפה אתם צריכים לשפר ומה בדיוק.

לדוגמה, גוגל אנליטיקס יעזור לכם להחליט אילו דפים מייצרים את התנועה הטובה ביותר לאתר שלכם, וככה תוכלו לדעת איפה אתם יכולים להשקיע יותר ואיפה פחות, מה אפשר להוריד את התנועה אליו כי הוא לא עושה מספיק בשבילכם וכדומה.

תמונה לתוכן פרסום מ-ShutterStock

  1. תתמקדו באיכות ולא בכמות

זה נשמע ברור אבל אנשים שוכחים את זה לעיתים קרובות. תמיד עדיף להתמקד באיכות ולא בכמות, ככה שצוות המכירות שלכם לא יבזבז את הזמן שלו על לידים לא איכותיים ( קראו עוד על ייצור לידים איכותיים). תעשו את המחקר הדרוש כדי להבטיח שאתם פונים לאנשים פרטיים או עסקים בעלי סיכוי גבוה לקנות את המוצר או השירות שלכם.

האם החברה מתאימה לפרופיל של הלקוח האידיאלי שלכם, או שהם פשוט משתמשים בכם כדי לקבל מידע חינמי? האם אתם מדברים עם מקבל ההחלטות האמיתי באותו העסק? אם התשובה לאחת מהשאלות הללו היא "לא", אז אתם פשוט מבזבזים את הזמן שלכם.

  1. מבנה לדירוג וקריטריונים ללקוחות פוטנציאליים

אתם יכולים לחלק את הפעילות שלכם לטווח קצר, בינוני וארוך על מנת לייצר צינור שיאפשר לכם להתמקד בלקוח הפוטנציאלי בשלב הנכון שהוא נמצא בו.

אתם יכולים להוסיף גם כמה קריטריונים להגדרה של לקוח פוטנציאלי ומה צריך לקרות על מנת שהלקוח פוטנציאלי הזה יעבור משלב אחד לשני.

אל תשכחו לטפח את הלידים שלכם, לחנך את הלקוח הפוטנציאלי בעזרת מידע רלוונטי על מנת שיעברו הלאה במשפך המכירות שלכם.

  1. תעקבו אחרי התחרות שלכם

המתחרים שלכם השיקו מוצר, שירות או אתר חדשים? אתם צריכים לדעת את זה. תבדקו מה המתחרים שלכם עושים, ותשתמשו במידע הזה בעסק שלכם כדי לעזור לעצמכם לנצח אותם בתחרות.

  1. אל תפחדו להתחיל מערכות יחסים עם לקוחות גדולים

תכוונו גבוה. שימו לב ללקוחות פוטנציאליים שחוו שינויים מסוימים בזמן האחרון, כמו בנייה מחדש של העסק או איחוד עם עסק אחד ותפנו אליהם.

תוודאו שיש לכם רשימה של ארגונים שהייתם רוצים לעבוד איתם ואל תפחדו לפסול לקוח כי אתם לא חושבים שמערכת היחסים איתם יכולה להתקדם בכיוון שאתם רוצים.

  1. השתמשו במדיה החברתית כדי לחמם לידים

הרשתות החברתיות לא מיועדות רק להגדלת החשיפה למותג ויצירת אינטראקציה עם לקוחות, אלא גם לתגבור המכירות שלכם.

  • תשתפו תוכן – פרסום תוכן שמטרתו להניע אנשים לאתר שלכם זו הדרך האפקטיבית ביותר לייצור לידים דרך המדיה החברתית. תפרסמו לינקים, תשתפו פרסומים מהבלוג והצעות כדי להזרים אנשים לאתר שלכם.
  • תבנו קהל עוקבים נאמן – תלמדו להכיר את הקהל שלכם ותשתפו מידע שידגים להם את המומחיות שלכם. ברגע שיש לכם מערכת יחסים כלשהי, יהיה לכם הרבה יותר קל.
  • תיצרו שיח – הפוסטים שלכם לא צריכים להתמקד רק בחברה שלכם, צרו אינטראקציה עם הקהל ותעזרו לו. כשלקוח הפוטנציאלי יהיה מוכן לקנייה, סביר שהם יבואו אליכם.
  1. תשתמשו באתר שלכם כדי להשיג מידע

על מנת לייצר לידים באתר שלכם, אתם צריכים תנועה לאתר. ישנן הרבה טכניקות לגרום לאנשים כדי להביא אנשים לאתר, אבל כמה דברים בסיסיים יכולים לעשות הבדל משמעותי.

  • השתמשו בטפסים כדי לקבל מידע מהלידים – המידע הזה יעזור לכם לבנות מאגר מידע שיעזור לכם להמון דברים בעתיד.
  • הקריאות לפעולה שלכם צריכות להיות אפקטיביות מאוד – תמקמו אותם במעלה הדף ותהיו ברורים לגבי מה שאתם רוצים שאנשים יעשו. תדאגו שהקריאות לפעולה בולטות ושהן פונות בצורה הטובה ביותר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. ככה הסבירות עולה שאנשים ילחצו על כפתור וישאירו פרטים.
  1. השתמשו בשיווק דרך מיילים כדי לטפח לקוחות

אם תשמשו בזה בצורה נכונה, מיילים יכולים להיות דרך אפקטיבית ליצירה ופיתוח של מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים. אנשים שהסכימו לקבל מיילים מכם, ישמחו מאוד כל פעם שהם יראו מכם מידע, במידה והוא רלוונטי ובאמת עוזר להם.

  • תשלחו הצעות בעלות ערך – הצעות צריכות להרגיש אקסקלוסיביות ולספק מידע שימושי
  • תכללו קריאה ברורה לפעולה – תוודאו שהלקוח יודע בדיוק מה אתם רוצים שהוא יעשה
  • קישור לעמוד נחיתה – שבו הלקוח יוכל למלא את הפרטים שלו (קראו על טיפים לבניית עמודי נחיתה ממירים)
  • דף תודה אחרי מילוי הטופס – תבטיחו להם שעוד תוכן יגיע אליהם ואל תשכחו לכלול כפתורי שיתוף לרשתות החברתיות כדי לעזור לכם לייצר עוד לידים דרכם.

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

Call Now Button