הפרסום בגוגל המציע תשלום עבור כל הקלקה על מודעה הינו כלי מעולה לייצור לידים היות והמשתמשים מחפשים פתרון לבעיה מסוימת שיש להם ואתם, בתור מפרסמים יכולים מיד להציע להם פתרון, אם הם מעוניינים בפתרון שלכם, הם יכולים להשאיר פרטים בדף נחיתה שבניתם במיוחד לקמפיין וככה להתקרב יותר לשלב הרכישה של המוצר או השירות שאתם מציעים.
המטרה שלכם כמפרסמים הינה לקבל כמה שיותר לידים, למכור כמה שיותר ולמעשה לשמור על החזר ההשקעה שלכם גבוה ככל שניתן. על מנת להשיג החזרה השקעה גבוה על המודעות שלכם בקמפיין תשלום עבור הקלקה בגוגל, תהיו חייבים לייצר כמה שיותר לידים איכותיים.
אופטימיזציה למודעות יכולה להשתנות בין חשבונות וקמפיינים שונים. למרות זאת, כתבנו עבורכם כמה כללים שכדאי שתשימו לב אליהם כדי להעלות את אחוזי ההמרה שלכם ולהוריד את העלות עבור ליד.
- טרגוט מילות המפתח הנכונות. תבחרו מילים שיפנו לכוונותיו של המשתמש, במיוחד מילות מפתח זנב ארוך. תוודאו שאתם שמים לב להבדלים הקטנים בין מילות המפתח ואל תשמשו בכאלה שלא רלוונטיות למה שאתם מציעים, ככה תוכלו לשכוח מהקלקות לא רלוונטיות.
- דפי נחיתה מותאמים. דף נחיתה מתנהג למעשה כמגיש השירות או המוצר שלכם. אופטימיזציה להמרות זה אלמנט מרכזי בעיצוב דפי נחיתה. תוודאו שקל לנווט בדף הנחיתה ושהוא מושך מבחינה ויז’ואלית. תשמרו על העיצוב נקי עם הרבה שטח לבן וריק, ותשמשו בתמונות המעודדות אינטראקציה. תדאגו שהקריאות לפעולה שלכם מופיעות במעלה העמוד על מנת להניע הקלקות ותרשמו תוכן משכנע כמה שניתן כדי לתפוס את תשומת לבו של המשתמש.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: “6 טיפים ליצירת דפי נחיתה מעולים לייצור לידים”
“מה לעשות שהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות”
- אופטימיזציה למובייל. עם כל כך הרבה משתמשים פעילים במובייל, זה קריטי שהמודעות שלכם ודפי הנחיתה יעבדו כמו שצריך בכל המכשירים הקיימים. תדאגו שהתוכן במודעה שלכם יהיה קצר ולעניין. תשמשו בתוספי ההתקשרות והמיקום כדי למשוך לידים ותוודאו שיש לכם הרבה מילות מפתח רלוונטיות.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו: ” המדריך המלא לפרסום בגוגל – פרסום במובייל”
” המדריך המלא לפרסום בגוגל – תופסים למודעות”.
- תוכן אפקטיבי. תשמשו בהרחבות של המודעות בגוגל כדי להעביר מידע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. מומלץ לנצל את כל התווים המתאפשרים בכתיבת מודעה. תשקלו עם הוספה של תוספי מחירים כדי להעלות את ההמרות ואת אחוזי ההקלקה. תוודאו שההצעה המכירתית שלכם ברורה.
- תעקבו ותמדדו אחרי המידע המגיע מהקמפיין. מעקב אחרי מדדים רלוונטיים יכול לספק לכם מידע לגבי איזה מודעות הכי מוצלחות ואילו מודעות דורשות התאמות ושינויים ואולי אפילו מחיקה. זה יעזור לכם להוציא את המיטב מההשקעה שלכם במודעות. אתם יכולים גם לעקוב אחר מספר הההמרות שהגיעו מהקמפיין הממומן שלכם בגוגל וככה תדעו אילו מודעות הביאו את החזר ההשקעה הטוב ביותר.
ברגע שתיישמו את הטיפים הרשומים למעלה, מומלץ להריץ מספר בדיקות לכל קבוצת מודעות על מנת לראות מי המוצלחות ביותר.