זה לא סוד שפייסבוק הפכה מרשת חברתית לכלי שיווקי שכל עסק חייב שיהיה לו. היום, מיליוני עסקים מרחבי העולם מטרגטים מאות מיליוני משתמשים וזאת על מנת מנת לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. פייסבוק הפכה לפלטפורמה הפרסומית המובילה בעידן הדיגיטלי של היום, במיוחד אם אנחנו מדברים על יכולות הטרגוט המעולות הקיימות שם.
המשתמשים בפייסבוק מגיעים מתחומים שונים בחיים המתחלקים על פי דמוגרפיה, גיל ותחומי עניין. התחרות הגדולה הקיימת בפרסום בפייסבוק על תשומת הלב של המשתמשים הולידה את הצורך ביצירת תוכן מעולה ואיכותי שיענה על הצרכים של המשתמשים. כל מאפיין חשוב ביותר, אפילו תמונת הקאבר צריכה להיבחר בקפידה כדי שתתאים לקמפיין מסוים.
הדף הוא המלך
כשאנחנו מדברים על מודעות בפייסבוק, הדברים החשובים ביותר הם לא רק קרייאטיב וסרטונים. דף המתוחזק בצורה טובה הוא הדבר החשוב ביותר בכל פרויקט מוצלח בפייסבוק כמעט. זה אומר פרסום פוסטים באופן עקבי המכילים ערבוב של שיווק ומתן ערך מוסף ללקוח. אנחנו כן שופטים ספר לפי עיצוב הכריכה שלו ולכן, הקמפיין שאתם מריצים צריך להיות מגובה בדף עסקי פעיל. הכינו לוח זמנים למותג שלכם ותדבקו בו כדי לקבל תוצאות טובות יותר בקמפיינים שלכם.
אתם חייבים קרייאטיב חדשני!
הרבה אנשים משתמשים במושגים חדשני ויצירתי כשהם יוצרים עיצוב למודעה. המאפיינים הללו הם כבר לא בגדר המלצה, הם הפכו לחלק חיוני והכרחי בכל מודעה. המשתמש ברגיל בפייסבוק נחשף ביום לעשרות מודעות בפייסבוק. בעולם הצבעים והעיצובים, זה קריטי ליצור מודעות ייחודית וסרטונים שירשימו את הצרכנים. זה חיוני להכיר בצרכים של הצרכן כשאתם יוצרים את המודעות והפרסומות הללו.
קראו עוד במאמר שלנו:
“7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק”
תבחרו את הקהל הנכון
למרות שישנם מעל 2 מיליארד משתמשים בפייסבוק, הם יכולים בהחלט להיות מחולקים לקבוצות. זה מעולה עבור עסקים ומפרסמים היות והם יכולים ליצור מודעות עבור קהלים מסוימים מאוד וכך לייעל כל קמפיין. יחד עם זאת, האתגר טמון במציאת הלקוח המתאים ביותר והדרך הנכונה לפנות לאותו הלקוח. ברגע שהצעד הזה הושלם, רק נשאר להוציא לפועל. את הלקוח המתאים אפשר לסנן על סמך נתונים דמוגרפיים, גיל, תחומי עניין, השכלה, מגדר ועוד המון.
קראו עוד במאמרים שלנו:
“האסטרטגיה השיווקית שלכם לא תעבוד בלי השלב הזה”
“איך לשלוט במיקוד קהל שלכם בפרסום בפייסבוק”
כל דקה חשובה!
האם התוצאות של הקמפיין שלכם ישתנו אם תשנו את השעה שבה הוא רץ? האם בשבת תקבלו תוצאות יותר טובות מביום שלישי? התשובה היא כנראה כן, מה שבטוח זה שתצטרכו לבדוק את זה. אנשים מגיבים שונה בזמנים שונים. מאות מחקרים ובדיקות נעשו בעניין ונמצאו דפוסי התנהגות מסוימים בשימוש. תבדקו מה הכי טוב בשבילכם מבחינת זמן הרצת הקמפיינים כדי לקבל כמה שיותר תוצאות בכמה שפחות כסף.
קראו עוד במאמר שלנו:
“איך ומתי יוצגו המודעות – אופטימיזציה נכונה לקמפיין הפייסבוק שלכם”
סיכום
הטיפים החשובים הללו מהווים רק חלק קטן מהעולם הענק שנמצא בפייסבוק, אבל הם בהחלט הראשונים שאתם צריכים לשים לב אליהם כשאתם ניגשים לפרסום בפייסבוק.
זכרו גם שהמודעות בפייסבוק הן רק ההתחלה, חלק מהעסקים מובילים את הלקוח לדף ייעודי לייצור לידים, חלק לדף מלא במידע, להורדת ספר אלקטרוני והשארת פרטים, דף רכישה או אפילו מצבים שבהם הלקוחות נשארים בפלטפורמה של פייסבוק ומשאירים שם פרטים בעזרת מודעות הלידים בפייסבוק. בכל מקרה שכזה, חשוב שתיצרו את מערכת היחסים הטובה ביותר עם הלקוח הפוטנציאלי.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: