הטיפים שיעזרו לכם לשלוט בפרסום בפייסבוק

זמן קריאה: 3 דקות

זה לא סוד שפייסבוק הפכה מרשת חברתית לכלי שיווקי שכל עסק חייב שיהיה לו. היום, מיליוני עסקים מרחבי העולם מטרגטים מאות מיליוני משתמשים וזאת על מנת מנת לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. פייסבוק הפכה לפלטפורמה הפרסומית המובילה בעידן הדיגיטלי של היום, במיוחד אם אנחנו מדברים על יכולות הטרגוט המעולות הקיימות שם.

המשתמשים בפייסבוק מגיעים מתחומים שונים בחיים המתחלקים על פי דמוגרפיה, גיל ותחומי עניין. התחרות הגדולה הקיימת בפרסום בפייסבוק על תשומת הלב של המשתמשים הולידה את הצורך ביצירת תוכן מעולה ואיכותי שיענה על הצרכים של המשתמשים. כל מאפיין חשוב ביותר, אפילו תמונת הקאבר צריכה להיבחר בקפידה כדי שתתאים לקמפיין מסוים.

הדף הוא המלך

כשאנחנו מדברים על מודעות בפייסבוק, הדברים החשובים ביותר הם לא רק קרייאטיב וסרטונים. דף המתוחזק בצורה טובה הוא הדבר החשוב ביותר בכל פרויקט מוצלח בפייסבוק כמעט. זה אומר פרסום פוסטים באופן עקבי המכילים ערבוב של שיווק ומתן ערך מוסף ללקוח. אנחנו כן שופטים ספר לפי עיצוב הכריכה שלו ולכן, הקמפיין שאתם מריצים צריך להיות מגובה בדף עסקי פעיל. הכינו לוח זמנים למותג שלכם ותדבקו בו כדי לקבל תוצאות טובות יותר בקמפיינים שלכם.

אתם חייבים קרייאטיב חדשני!

הרבה אנשים משתמשים במושגים חדשני ויצירתי כשהם יוצרים עיצוב למודעה. המאפיינים הללו הם כבר לא בגדר המלצה, הם הפכו לחלק חיוני והכרחי בכל מודעה. המשתמש ברגיל בפייסבוק נחשף ביום לעשרות מודעות בפייסבוק. בעולם הצבעים והעיצובים, זה קריטי ליצור מודעות ייחודית וסרטונים שירשימו את הצרכנים. זה חיוני להכיר בצרכים של הצרכן כשאתם יוצרים את המודעות והפרסומות הללו.

קראו עוד במאמר שלנו:

“7 טיפים לכתיבת תוכן למודעות בפרסום בפייסבוק”

תבחרו את הקהל הנכון

למרות שישנם מעל 2 מיליארד משתמשים בפייסבוק, הם יכולים בהחלט להיות מחולקים לקבוצות. זה מעולה עבור עסקים ומפרסמים היות והם יכולים ליצור מודעות עבור קהלים מסוימים מאוד וכך לייעל כל קמפיין. יחד עם זאת, האתגר טמון במציאת הלקוח המתאים ביותר והדרך הנכונה לפנות לאותו הלקוח. ברגע שהצעד הזה הושלם, רק נשאר להוציא לפועל. את הלקוח המתאים אפשר לסנן על סמך נתונים דמוגרפיים, גיל, תחומי עניין, השכלה, מגדר ועוד המון.

קראו עוד במאמרים שלנו:

“האסטרטגיה השיווקית שלכם לא תעבוד בלי השלב הזה”

“איך לשלוט במיקוד קהל שלכם בפרסום בפייסבוק”

כל דקה חשובה!

האם התוצאות של הקמפיין שלכם ישתנו אם תשנו את השעה שבה הוא רץ? האם בשבת תקבלו תוצאות יותר טובות מביום שלישי? התשובה היא כנראה כן, מה שבטוח זה שתצטרכו לבדוק את זה. אנשים מגיבים שונה בזמנים שונים. מאות מחקרים ובדיקות נעשו בעניין ונמצאו דפוסי התנהגות מסוימים בשימוש. תבדקו מה הכי טוב בשבילכם מבחינת זמן הרצת הקמפיינים כדי לקבל כמה שיותר תוצאות בכמה שפחות כסף.

קראו עוד במאמר שלנו:

“איך ומתי יוצגו המודעות – אופטימיזציה נכונה לקמפיין הפייסבוק שלכם”

סיכום

הטיפים החשובים הללו מהווים רק חלק קטן מהעולם הענק שנמצא בפייסבוק, אבל הם בהחלט הראשונים שאתם צריכים לשים לב אליהם כשאתם ניגשים לפרסום בפייסבוק.

זכרו גם שהמודעות בפייסבוק הן רק ההתחלה, חלק מהעסקים מובילים את הלקוח לדף ייעודי לייצור לידים, חלק לדף מלא במידע, להורדת ספר אלקטרוני והשארת פרטים, דף רכישה או אפילו מצבים שבהם הלקוחות נשארים בפלטפורמה של פייסבוק ומשאירים שם פרטים בעזרת מודעות הלידים בפייסבוק. בכל מקרה שכזה, חשוב שתיצרו את מערכת היחסים הטובה ביותר עם הלקוח הפוטנציאלי.

 

 

 

 

 

מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!

מלאו את הפרטים הבאים:

איפה הלקוחות שלכם נמצאים?

ענו על השאלות וגלו איך לגייס לקוחות חדשים לעסק

תוכן עניינים

אומנם לא חסרים מדריכים ברשת
אבל תמיד שווה להתייעץ עם מומחה

שיפור יחס המרה (CRO)

מה זה, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?

שיפור יחס המרה (CRO)

איך זה עובד?

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

תהפכו את המכירה לחלקה וקלילה יותר

שיווק באמצעות תוכן באתרים מובילים

איך זה עובד?

פרסום עסקים

רוצים לגלות מה האסטרטגיה הנכונה ביותר לעסק שלכם?

פרסום עסקים

איך זה עובד?

עוד כתבות על פרסום דיגיטלי שעשויות לעניין אותך

מדריכים לפרסום בפייסבוק

המדריך למתחילים לפרסום בפייסבוק – סוגי מודעות

זמן קריאה: 7 דקותבמאמר מספר 4 של המדריך שלנו לפרסום בפייסבוק, אנחנו הולכים לגלות מה הם כל סוגי המודעות האפשריים בפייסבוק (ויש הרבה כאלה). במאמר תמצאו תשובות לשאלות

מדריכים לפרסום בפייסבוק

איך קמפיין ממומן בפייסבוק יעזור לעסק שלכם

זמן קריאה: 4 דקותמפרסמים מודעות בפייסבוק? מעולה, גם היום פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית הפופולרית בעולם, וכמעט אף עסק לא יכול להרשות לעצמו לא להיות שם. משרד פרסום

מדריכים לפרסום בפייסבוק

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לפרסם בפייסבוק?

זמן קריאה: 7 דקותאם אתם מפרסמים בפייסבוק או מתכוונים להתחיל, תעברו דרך עד שתגיעו לנוסחה המנצחת שתייצר לעסק שלכם מקסימום לידים ומכירות. גם אם יש לכם משרד פרסום

גלו את הפתרונות שלנו לשיווק עסקים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

גלו איך מקצועני פרסום עושים את זה נכון.

פרסום בפייסבוק

איך זה עובד?

פרסום בגוגל

אלפי אנשים מחפשים שירותים שונים בגוגל מדי יום, הגיע הזמן להופיע שם.

פרסום בגוגל

איך זה עובד?

לידים לעסקים

ניסיתם הכל? רוצים לדבר תכלס תוצאות? יש לנו שירות קמפיין לידים ממוקד.

לידים לעסקים

איך זה עובד?

בניית אתרים לעסקים

עצבו את חלון הראווה של העסק שלכם בדיגיטל בעזרת אתר מקצועי

בניית אתרים לעסקים

איך זה עובד?

בואו נכיר קצת

הגעתם עד הלום, הכירו את מי שעומד מאחורי הקלעים

רוצה להגדיל את פעילות הלידים בעסק שלך?

קבלו הצעה מיוחדת

לחבילת לידים לנדל"ן