סביר להניח שהשקעתם כסף באתר אינטרנט של העסק שלכם. הוא נראה נהדר ומהווה מצגת נהדרת להראות לאנשים כשהם כבר יודעים על העסק שלכם ורוצים לדעת קצת יותר. זה קצת כמו שסוכן מכירות נותן למישהו פלייר כשהוא נמצא כבר באולם בתצוגה ומחפש לקנות מכונית חדשה.
(אם אין לכם אתר ואתם לא בטוחים אם אתם צריכים אחד, כנסו לקרוא: “6 סיבות לכך שהעסק שלכם חייב אתר אינטרנט”).
אז איך אתם יכולים להוציא יותר מהאתר שלכם? האם זה אפשרי להפוך את האתר שלכם למכונה משומנת לייצור לידים? ככה בעצם להגיע ללקוחות פוטנציאליים לפני שהם בכלל הולכים לחפש אצל עסקים אחרים.
חשוב מכך, איך אתם יכולים להפוך את תהליך ייצור הלידים לאוטומטי, על מנת שהאתר שלכם יעשה את כל העבודה הקשה בשבילכם?
לא משנה באיזה עסק אתם נמצאים, אתם יכולים לשפר את האתר שלכם בדרך כזו או אחרת. ייצור תנועה של לקוחות חדשים לאתר, שמירה על קשר עם לקוחות קיימים והנעה לפעולה של מבקרים כשהם גולשים בין הדפים שלכם. אלו שלושת הדברים שהאתר שלכם צריך להשיג.
בין אם מדובר בקניית מוצר, הרשמה לניוזלטר או שליחה של בקשה למידע נוסף, ישנן דכים מעולות לעשות אופטימיזציה לייצור לידים באתר שלכם.
בואו נראה כמה מהן:
אופטימיזציה למנועי חיפוש ושיפור התנועה לאתר
קודם כל, אתם צריכים במקרים באתר אם הוא הולך להפוך לחלק מהותי מאסטרטגיית ייצור הלידים שלכם.
האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שלכם צריכה להיות מעולה, שימוש במילות מפתח וביטויים לטובתכם ושימוש בתוכן מעולה באתר שלכם זו הדרך הבטוחה להנעת לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם.
זכרו שאם גוגל אוהבים את האתר שלכם, כולם יאהבו את האתר שלכם.
אם אתם רוצים ללמוד עוד בנושא, כנסו למאמר: “ 5 צעדים לאופטימיזציה נכונה של האתר שלכם“.
מהירות היא חיונית מאוד!
אם אתם מאחרים לראיון עבודה או שוכחים להגיע, אלו כנראה לא הדרכים הטובות ביותר להרשים מישהו נכון?
האם תקבלו הזדמנות שנייה? כנראה שלא. זה בדיוק ההרגשה עבור לקוחות חדשים כשהם מנסים לבקר באתר שלכם ומקבלים זמן טעינה נוראי או גרוע מכך, האתר קורס ולא עולה בכלל.
על פי נתונים מגוגל, 53% ממשתמשי המובייל נוטשים אתר אם הוא לא נטען תוך 3 שניות!
קריאות לפעולה
בטוח נתקלתם בעבר במושג הזה, קריאות לפעולה.
קריאות לפעולה הממוקמות בצורה נכונה באתר שלכם יכולות להיות מאוד יעילות ולעזור לכם לגרום למבקרים באתר לפעול בכיוון שאתם רוצים. הקריאות לפעולה הטובות ביותר עובדות הכי טובות בדפים שבהם יש נפח גבוה של תנועה והן בדרך כלל מגיעות אחרי טקסט משכנע או זיהוי בעיה שיש אצל הלקוח עם הפתרון המונח לפניו.
קראו עוד בנושא במאמר שלנו:
“מה לעשות כשהקריאות לפעולה שלכם לא עובדות?”
תציעו מידע שימושי לגולשים, לא תמיד צריך למכור
בעיה נפוצה שבעלי עסקים עושים זה שכל הקריאות לפעולה שלהם עוסקות במכירה: “קנה עכשיו” , “הוסף לסל” ועוד.
זה לא חייב להיות ככה. כמובן שכשעושים את זה נכון, הקריאות לפעולה שעוסקות במכירות הן מעולות אבל אתם יכולים להשתמש בהם גם כדי לגרום לאשים להירשם לרשימת התפוצה שלכם במייל או לתת לכם עותק חינמי של הספר האלקטרוני שכתבתם וכדומה.
לא כל הלקוחות הולכים לקנות מכם באופן מיידי.
שווה לכם לפתח מערכת יחסים מסוימת שעם הזמן תוכלו לתרגם אותה למכירות וכסף בכיס.
חשוב לציין! פרסום בפייסבוק
קמפיין לידים בפייסבוק יכול לעזור לכם לייצר לידים בדרך פשוטה ויעילה עם מאפיינים אטרקטיביים ונוחים מאוד ויכולות טרגוט השמורות רק לפייסבוק. זה אמנם לא קשור לאתר אינטרנט שלכם היות וכל הליך איסוף הליד נעשה בפלטפורמה של פייסבוק, אבל זו בהחלט דרך מעולה לייצור לידים שאתם צריכים לקחת בחשבון.
קראו עוד במאמר שלנו:
” כל מה שאתם צריכים לדעת על מודעות לידים בפרסום בפייסבוק”.
סיכום
האתר שלכם הוא למעשה הפרצוף שלכם במרחבים הקסומים של האינטרנט ועל ידי שיפורים נכונים ותוספות מתאימות אתם יכולים להגיע למצב שהאתר עובד בשבילכם – מספק ללקוחות את המידע שהם רוצים ומניע אותם ליצירת קשר עם העסק שלכם.
כמובן שזה לא הכל, יש עוד דרכים שבהם אתם יכולים לייעל את הפעילות שלכם, כנסו לקרוא:
“4 אסטרטגיות עיצוב אתרים ליצירת לידים איכותיים יותר”
“6 טיפים ליצירת דפי נחיתה מעולים לייצור לידים”
9 טיפים לבניית אסטרטגיית ייצור לידים מצליחה”.
מעוניינים בייעוץ? נשמח לעזור לכם!
מלאו את הפרטים הבאים: